Административен сътрудник
Рекламна агенция търси своя нов колега - сътрудник в отдел \"Счетоводство и Администрация\". Предлагаме място в приятна работна среда, сред позитивни и подкрепящи колеги.
От новия колега очакваме:
- опитът на позиция, свързана с обработка на първични счетоводни документи, ще се приеме за предимство
- въвеждане на и обработка на данни за фирмата в специализиран софтуер
- работа с програми за издаване на фактури
- изготвяне на счетоводни и банкови документи
- обработка на документи, свързани с пътувания в страната - командировъчни и др.
- обработка на документи, свързани с болнични и ползване на други социални услуги
- комуникация по мейл и телефон с различни организации от частния и държавния сектор
- отлична организираност и спазване на крайните срокове
За нас е важно да притежавате:
Бакалавърска или магистърска степен (Счетоводство, бизнес администрация и сходни);
Опит със счетоводство и административни дейности;
Отлична компютърна грамотност: MS Office и други подобни програми
Комуникационни умения, организираност и прецизност
Предлагаме позитивна и подкрепяща работна среда с желание за дългосрочен ангажимент.
Възнаграждението е мотивиращо като сме предвидили и атрактивен социален пакет - ваучер за храни и стоки, както и възможности за ползване на мултиспорт карта и ежеседмично осигуряване на свежи плодове в офиса.
Ще очакваме автобиографията ви и ще се свържем за среща с кандидатите, които отговарят на описания профил.