ОФИС ОРГАНИЗАТОР
„АЛДЕС ИМОТИ“ ЕООД търси да присъедини към своя екип ПОЗИТИВНА, ДИНАМИЧНА и ДОБРЕ ОРГАНИЗИРАНА личност, която да заеме позицията „ОФИС ОРГАНИЗАТОР“!
КАКВИ СА НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ВАС?
Освен да идвате с УСМИВКА и навреме на работа, трябва да притежавате:
• Отлична компютърна грамотност;
• Книжовна грамотност на високо ниво;
• Английският език не е задължителен, но ще се счита за предимство;
• Желание за работа в екип;
• Дисциплинираност и подреденост на работното място;
• Възможност за работа и в извън работно време, ако се налага;
КАКВИ ЩЕ БЪДАТ ВАШИТЕ СЛУЖЕБНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ?
Освен, че от Вас ще очакваме да отговаряте за цялостната организация на работата в офиса, Вие трябва да:
• Съставяте отчети;
• Поддържате архив;
• Подготвяте реклама за интернет сайтове и печатни издания;
• Координирате работата на брокерите;
• Посрещате и настанявате клиентите на дружеството;
Ако позицията Ви интересува, моля да ни изпратите подробна автобиография и актуална снимка.
За повече подробности се обадете на 0899 931 948.
Одобрените кандидати ще получат по електронната поща покана за интервю с фиксирани ден, час и адрес.
„АЛДЕС ИМОТИ” ЕООД е вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри” с идентификационен № 277907.