Офис консултант покупки и управление на поземлен фонд
Изисквания към кандидатите:
- Напреднало ниво на работа с Microsoft Excel (Vlookup, Macros)
- Oпит в работа с Microsoft Word;
- Мотивация, гъвкавост и желание за изучаване на нова материя
- Проактивност и умения за търговски преговори
- Развити комуникационни и търговски умения, убедителност.
- Проницателност и способност за решаване на проблеми.
- Устойчивост и ориентация към решения в кризисни ситуации.
- Предишен опит при разработка и управление на бюджети ще счита за предимство.
- Предишен опит при изготвяне, проследяване и управление на арендни отношения ще се счита за предимство
Основни задължения:
- Отговаря за сключването и проследяването на вече сключени арендни договори;
- Контактува с контрагенти и следи парични потоци по договори, първично счетоводство;
- Изготвя, поддържа и актуализира досиетата на наемателите
- Създава и обработва документи; Обработва, въвежда и поддържа база данни;
- Подпомага административно и организационно дейността в офиса;
- Консултира и обслужва информационно клиенти относно покупко-продажбата на земеделски земи, при спазване на фирмените ценови политики;
- Отправя търговски предложения и осъществява директни покупки в изпълнение на предварително зададени параметри за землища, вид и обем на търгуваната земеделска земя;
- Проактивно търси нови клиенти, провежда разяснителни кампании относно услугите на дружеството, както и за конкретни фирмени предложения;
- Класифицира и актуализира документалната база с договори за имотите;
- Поддържа постоянна комуникация с клиенти като цели да изгради доверие, съдейства с информация и детайли по дейността, проява гъвкавост и адаптивност, убедителност и твърдост при водене на търговски преговори;
Компанията предлага:
- Възможност за дългосрочна професионална кариера в динамична и иновативна компания;
- Динамична и интересна работа с мотивиращо възнаграждение
- Постоянен трудов договор / на пълен работен ден/;
- Въвеждащо фирмено обучение и обучения, свързани с подобряване ефективността при изпълнение на работните задължения
- Професионални обучения;
- Разработена бонусна схема;