Офис сътрудник
Фирма, вносител и дистрибутор на потребителска електроника с утвърдени позиции на българския пазар, търси сътрудник за работа в офис.
Основни функции:
- Административни задачи – работа със специализиран софтуер, справки.
- Изготвяне на оферти, поръчки, кореспонденция с доставчици и клиенти;
- Поддържане и развиване на съществуващата база данни с клиенти;
Изисквания:
- Добра компютърна грамотност (работа с Excel i Word)
- Умение за работа в екип;
- Позитивност, съобразителност и инициативност;
- Отговорност и самостоятелност;
- Владеене на английски език е предимство.
Фирмата предлага атрактивно заплащане и отлични условия за работа, офис на комуникативно място непосредствено до метростанция Западен парк, удобно работно време 9-17 ч. без събота, неделя и официалните почивни дни, начално обучение за съответната позиция
Ако обявата представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, изпратете актуална автобиография и снимка.
Данните, които предоставяте са защитени в смисъла на ЗЗЛД с гарантирана конфиденциалност.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.