Асистент на директора
За наш клиент, търсим
Асистент на директора
Изисквания:
-
Отлично владеене на италиански и английски език, писмено и говоримо;
-
Добра компютърна грамотност;
-
Отлични организационни и комуникационни умения;
-
Представителен външен вид;
-
Опит в счетоводството, икономиката или търговията – предимство;
-
Валидна шофьорска книжка – активен шофьор;
-
Познания в областта на текстила или виното – предимство;
Задължения:
-
Организира и координира ежедневните ангажименти на директора;
-
Грижи се за графика на директора и за организирането на работни срещи и събития;
-
Приема и осъществява телефонни обаждания и предава съобщения;
-
Води протоколи на срещи, подготвя писма и друга кореспонденция с клиенти и институции;
-
Отговаря за пътуванията и резервациите на директора;
-
Поддържа контакт със служители и клиенти на компанията;
Работно време: от 9 до 18 часа, 1 час обедна почивка, от понеделник до петък.
Заплащане: 2300 лв нето + 200 лв ваучери за храна.
Роста Балкани Ейч Ар ЕООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите. Лиценз No. 2200/12.01.2017- безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки САМО НА ИТАЛИАНСКИ език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.