Администратор/ка за хотел
Администратор/ка за хотел
Grami Hotel Sofia е модерен 4 звезден бизнес хотел в София с прилежащ към него Конферентен център с 11 зали, Основен Ресторант, Скай Бар / Бистро, Лоби бар и Конферентен бар. Намира се до Бизнес Парка, на бул. Александър Малинов 79 Г. Лесен достъп с метрото и автобусната мрежа.
Фирмата търси да назначи администратор/рецепционист на постоянен трудов договор
Задължения:
1. Посреща и регистрира гостите на хотела.
2. Приема плащания, издава документи за тях и отговаря за касовата наличност.
3. Грижи се за нуждите на гостите, успешно предлага и резервира предлаганите допълнителни услуги.
4. Проявява внимание и максимална загриженост към гостите на хотела.
5. Решава всички възникнали трудности на гостите и проследява за резултата.
6. Изготвя и изпраща всички необходими справки, подготвя рецепция за безпроблемната работа на следващата смяна.
7. Предава на следващата смяна за всичко важно.
8. Комуникира с всички останали отдели.
9. Любезно и ефективно общува с настоящи и потенциални гости.
Изисквания:
1. Владеене на английски на работно ниво, втори език е предимство;
2. Опит на рецепция е предимство;
3. Добра компютърна грамотност;
4. Много добра комуникативност, съобразителност, отговорност, прецизност,
вежливо и търговско ориентирано поведение към клиентите.
5. Опит с Clock хотелски софтуер ще бъде предимство
Ние предлагаме:
- Работа в енергичен екип и динамична среда
- Осигурено униформено облекло
- Работа по предварителен график
- Работа на смени 2/2 дни почивка
- Мотивиращо заплащане
Ако имате предишен опит на подобна длъжност и желаете да се присъедините към нашия екип, моля изпратете Вашата автобиография с актуална снимка. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Grami Hotel Sofia е модерен 4 звезден бизнес хотел в София с прилежащ към него Конферентен център с 11 зали, Основен Ресторант, Скай Бар / Бистро, Лоби бар и Конферентен бар. Намира се до Бизнес Парка, на бул. Александър Малинов 79 Г. Лесен достъп с метрото и автобусната мрежа.
Фирмата търси да назначи администратор/рецепционист на постоянен трудов договор
Задължения:
1. Посреща и регистрира гостите на хотела.
2. Приема плащания, издава документи за тях и отговаря за касовата наличност.
3. Грижи се за нуждите на гостите, успешно предлага и резервира предлаганите допълнителни услуги.
4. Проявява внимание и максимална загриженост към гостите на хотела.
5. Решава всички възникнали трудности на гостите и проследява за резултата.
6. Изготвя и изпраща всички необходими справки, подготвя рецепция за безпроблемната работа на следващата смяна.
7. Предава на следващата смяна за всичко важно.
8. Комуникира с всички останали отдели.
9. Любезно и ефективно общува с настоящи и потенциални гости.
Изисквания:
1. Владеене на английски на работно ниво, втори език е предимство;
2. Опит на рецепция е предимство;
3. Добра компютърна грамотност;
4. Много добра комуникативност, съобразителност, отговорност, прецизност,
вежливо и търговско ориентирано поведение към клиентите.
5. Опит с Clock хотелски софтуер ще бъде предимство
Ние предлагаме:
- Работа в енергичен екип и динамична среда
- Осигурено униформено облекло
- Работа по предварителен график
- Работа на смени 2/2 дни почивка
- Мотивиращо заплащане
Ако имате предишен опит на подобна длъжност и желаете да се присъедините към нашия екип, моля изпратете Вашата автобиография с актуална снимка. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.