Офис сътрудник – поддържане на онлайн магазин
Офис сътрудник – поддържане на онлайн магазин
Описание и Изисквания: Фирма „ИВЕНТАС” ЕООД с основна дейност: Продажба на едро и дребно на продукти за бъдещи майки, бебета и деца и продукти подобряващи начина на живот на съвремения родител.
Успехът на фирмата се дължи на гъвкавостта, адаптивността и способността й да предлага цялостни решения за родители и деца.
Подходящите кандидати отговарят на следните изисквания:
- интерес и практически умения в областта на предпечата и обработката на снимки – Photoshop, Corel Drow или други подходящи програми
- опит с поддържане на онлайн магазин с голям асортимент
- свободно ползване на Word, Excel, Internet
- много добро владеене на българския правопис
- с добра концентрация и вглеждане в детайлите
- усет за съчетаване на цветове и форми
- умения за работа с офис техника - факс, скенер, ксерокс
- опит в обслужване на клиенти, предимно по телефона
- търпеливо и вежливо отношение към клиентите
- умения за сработване с колеги
- Предимство е владеене на английски език и възможност за превод на текст на български език
Техническите характеристики за позицията:
- Поддръжка и работа с Content Management Systems. Познанията за работа с Joomla и OpenCart ще се смятат предимство.
- Създаване на ново съдържание и редактиране на съществуващото в сайтовете на фирмата
- Основни познания в работата със софтуер за редакция на изображения (Photoshop, GIMP)
- Разпространение на съдържание в основните канали за Social Media( Facebook, Google+, Twitter, Google My Business)
- SEO оптимицация и повишаване на PageRank. Регистрация на сайтове в локални директории и търсачки, добавяне на мета тагове и описание на съдържанието. Създаване на външни линкове към страници от сайтовете на Ивентас. Регулярен анализ на посещенията и позициите на сайтовете на Ивентас
- Управление на рекламни кампании в Facebook и Google AdWords
- Умения за работа с Google Webmaster Tools и Google Analytics
Основни задължения:
- Ежедневно актуализиране и поддържане на фирмения сайт с онлайн магазина.
- Сваляне и качване на информация за определени артикули, обикновено в акция.
- Обработка на снимки.
- Изготвяне на предпечат на рекламни брошури и етикети, когато е необходимо.
- Обслужване на клиенти по телефона при запитване или на място в офиса – предоставяне на справки и информация, препоръчване на подходящи артикули при липса на търсени такива и др.
- Следене движението на продажбите.
- Работа със складова програма, когато се налага.
- Регистриране на сайта в различни браншови портали и поддържане на акаунта.
Предложението на фирмата:
- Работа в офис в София
- 5-дневна работна седмица
- Работно време: 9.00 – 18.00 (по договаряне с останалите колеги)
- Трудов договор
- Сплотен колектив и добра работна атмосфера
- Обучения
- служебна техника, телефон
Всички кандидатури ще бъдат преглеждани при пълна конфиденциалност. Предоставянето на лични данни по тази обява е доброволно и те ще бъдат използвани единствено и само за целите на подбора. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.