Главен експерт в отдел „Социални дейности и здравеопазване“ в Община Разград
Община Разград обявява конкурс за длъжността:
Главен експерт в отдел „Социални дейности и здравеопазване“ в Община Разград
Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията за заемане на длъжността и специфичните изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на съответната длъжност са:
1. Изисквана минимална степен на завършено образование:
- Образование – висше, с придобита образователно квалификационна степен бакалавър;
- Област на висшето образование: – т.3. „Социални, стопански и правни науки“ с професионални направления – т.3.4. „Социални дейности“ или т.3.7. „Администрация и управление“.
- IV младши, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията или
3. Професионален опит:
- 2 години съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията;
Допълнителни изисквания за длъжността:
· добро познаване на действащото законодателство имащо отношение към заеманата длъжност, както и познаване на вътрешно нормативната уредба;
· дигитални умения относно файлова организация в операционна система Windows, текстообработка с Microsoft Оffice – Word, Excel, работа в Интернет-среда;
· високо ниво на владеене на български език в областта на правоговор и правопис.
Брой работни места, за които е обявен конкурса: 1 /едно/.
Основна цел на длъжността:
Участва в провеждането на държавната и общинска политика в областта на социалните дейности услуги и предоставя методическа помощ, съобразно Устройствения правилник на общинската администрация и при спазване на нормативните разпоредби и на утвърдените процедури.
Области на дейност:
1. Социални дейности и услуги.
2. Административно обслужване.
Преки задължения:
1. Участва в организирането и изпълнение на дейностите свързани със социалната политика в Община Разград.
2. Оказва методическа помощ на ръководителите на социални услуги за прилагане на нормативните изисквания за ефективно и ефикасно предоставяне на услуги в специализирана среда и предоставянето на услуги в обичайна домашна среда за подкрепа на възрастни хора и лица със специфични потребности.
3. Подготвя и оформя документи и материали и изходящата кореспонденция на отдел „Социални дейности и здравеопазване“.
4. Разработва и предлага експертни оценки, анализи и решения по проблеми свързани със социалните дейности и услуги.
5. Съдейства за изготвянето и взема участие в разработването на стратегически планове и програми за развитие на социалните услуги на местно и областно ниво.
6. Съдейства за изготвянето на доклади и предложения до Общински съвет Разград по въпроси свързани със социалните дейности и услуги.
7. Информира и консултира граждани и организации за техните права и възможности за социално подпомагане, както и за обхвата на социалните услуги на територията на общината по различни проблеми и ги насочва за ползване на социални услуги.
8. Предлага и планира дейности насочени към социално включване на уязвими лица и групи.
9. Съвместно с други органи и организации осъществява разнообразни форми и дейности за подпомагане на клубовете на пенсионерите и хората с увреждания.
10. Участва в комисии, определени със заповед на кмета за осъществяване на контрол по спазването на критериите и стандартите за социални услуги за деца, възрастни и лица с увреждания, делегирани от държавата и местни дейности съгласно законоустановените норми. Изготвя протоколи и доклади по изпълнената контролна дейност.
11.Участва в работни групи и комисии, определени със заповед на кмета по дейности свързани с основната цел.
12. Изготвя периодични отчети, анализи, информации и справки свързани с дейността на социалните услуги.
13. Като представител на Община Разград участва в сформирания на местно ниво мултидисциплинарен екип, като оказва съдействие и методическа подкрепа съобразно компетентностите си.
14. Разработва предложение за годишен план за социалните услуги, планове за развитие и оптимизиране на социалните услуги в Община Разград.
15. Участва в организирането, координирането и разработването на проекти, програми, стратегии и концепции в сферата на социалните дейности и услуги.
16. Извършва проверки по постъпили молби, жалби, сигнали и предложения на граждани и изготвя отговори по тях, след съгласуване с прекия си ръководител.
17. Подпомага взаимодействието с различни институции и организации, свързани със социалната политика, изпълнява и други задължения съгласно длъжностната характеристика.
18. Участва в планирането на обществени поръчки, свързани с дейността на отдела и третостепенните разпоредители към него. Участва в комисии по процедури по ЗОП в областта на социалните услуги.
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на всеки кандидат в стая № 401 на Община Разград.
Начин на провеждане на конкурса:
· Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
· Интервю.
Ý Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Заявление за участие в конкурс /по образец/ с приложени към него:
- декларация по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документите, удостоверяващи придобит ранг или продължителността на професионалния опит;
- автобиография CV формат;
- други документи свързани с изискванията за заемането на длъжността.
· Забележка: При подаване на документите от пълномощник се представя изрично писмено пълномощно в оригинал по образец към заявлението за участие в конкурс.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник от 8.30 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.30 часа в стая № 401 на Община Разград с административен адрес гр. Разград, бул. „Бели Лом” №37А. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: konkursi@razgrad.bg, като в този случай заявлението по чл.17, ал.2 и декларацията по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
Документите се запечатват в плик. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, които са подадени след изтичане на срока за подаване на документи, не се регистрират.
Краен срок за подаване на документите до 17.30 часа на 14.02.2025 г. включително.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло на партерния етаж в сградата на Община Разград и ще се публикуват на официалната интернет страница на Община Разград с адрес – www.razgrad.bg.
Информация за размера на основната заплата за длъжността:
Минималният размер на основната месечна заплата за длъжността, определен за степен 1 на длъжностното ниво е 1077.00лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
* При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията, професионалния опит на кандидата, действащите нормативни актове, определящи формирането на възнаграждението и Вътрешните правила за работната заплата в Община Разград.
Телефони за контакти:
084 618 136 – Теодора Георгиева-Бонева, Началник на отдел ФП и ЧР в дирекция ПФО;
084 618 231 – Галина Великова, Главен експерт в отдел ФП и ЧР в дирекция ПФО.