Специалист, ТРЗ
За счетоводна кантора в района на бул. „Кукленско шосе“, гр. Пловдив, търсим да назначим „Специалист, ТРЗ“.
Компанията предлага:
• Стартова заплата 2200 лв. нето
• Работно време пон.- петък ;
• 20+ дни платен отпуск;
• Служебен телефон;
• Аванс + заплата;
Вашите отговорности:
- Администриране на трудови договори, лични досиета и възнагражденията на наети служители;
- Изготвяне на справки, отчети, служебни бележки, удостоверения, декларации и други документи, свързани с управление на персонала, оформяне и на трудови досиета;
- Изготвя и подава необходимите декларации, уведомления и справки до съответните държавни институции (НАП, НОИ, НСИ и др.) и поддържа кореспонденция с тях
Нашите изисквания:
- Сходен опит мин. 1 година
- TERES на Интелсофт и/или специализиран софтуер за счетоводство ще считаме за предимство.
- Компютърна грамотност
- Кандидати, които не сменят работното си място прекалено често
Ако желаете да станете част от позитивната работна среда на компанията и да се развивате, моля, кандидатствайте чрез бутона, ще се радваме да работим заедно. Ще се свържем с одобрените кандидати! HR-консултант притежава лиценз от Агенцията по заетостта № 3294/11.03.2022г.