Асистент
- ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
Събира всички материали, информация и документация, свързани с дейността на фирмата.
Осигурява надлежното подписване на всички документи.
Води входяща и изходяща поща. Следи за кореспонценцията. Поддържа архива.
Следи и контролира изпълнението на поставените задачи и отчитането им в указания срок и по определения начин.
Води протокола от заседанията на седмичната оперативка, като режима по контрола и координацията на взетите решения се изпълнява по установения с вътрешна заповед ред.
Познава и спазва вътрешноведомствените нормативни актове.
2. ОТГОВОРНОСТИ
2.1 Общи отговорности
Носи административна и наказателна отговорност за нанесени щети на Дружеството в съответствие с действуващата нормативна уредба.
За лоялността към Дружеството, посредством ефективното изпълнение на задълженията си.
За конфиденциалността при работа с поверителна информация и документи.
За качественото и срочно изпълнение на възложените му задачи.
За достоверността на информацията и документите изготвяни от него.
2.2 Специфични отговорности.
За надлежното и законосъобразно водене на документацията от дейността на дружеството.
За информационния архив от дейността на дружеството.
3. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА
3.1 Образование: средно
3.2 Специалност: икономическа; техническа
3.4 Квалификация: има общи познания за дейностите в Дружеството. Познава вътрешноведомствената нормативна база и документооборота, свързани с изпълняваната длъжност.
3.5 Езикова квалификация: Предимство е владеенето на ТУРСКИ и английски език.
3.6 Допълнителни изисквания: Компютърна грамотност.