Главен експерт в ОСЗ- Малко Търново
ОБЛАСТНА ДИРЕКЦИЯ „ЗЕМЕДЕЛИЕ” - БУРГАС
гр. Бургас, ул. „Иван Шишман” № 8
О Б Я В Л Е Н И Е
На основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
О Б Я В Я В А:
А. КОНКУРС за длъжността:
„Главен експерт” в Общинска служба по земеделие – Малко Търново, ГД „Аграрно развитие“ към ОД „Земеделие“ - Бургас
1.Изисквания за заемане на длъжността:
1.1.Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Степен на завършено образование – висше;
- Минимална образователна степен – бакалавър;
- Минимален професионален опит – 2 година в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността, или минимален ранг ІV младши;
- Професионална област – селско и горско стопанство, ветеринарна медицина, зооинженерство, агрономство, геодезия, техническо образование-инженер, механизация на селското стопанство, икономика, финанси, маркетинг, мениджмънт, стопанско управление, право и други свързани с дейността на ОД „Земеделие“-Бургас.
Кандидатите следва да притежават знания в областта на Нормативната уредба, свързана с дейността на МЗХ: Закон за подпомагане на земеделските производители, Закон за собствеността и ползването на земеделските земи, ППЗСПЗЗ, Закон за възстановяване на собствеността върху земите и горите от горския фонд, ППЗВСЗГГФ, Закон за арендата в земеделието, Закон за опазване на земеделските земи, Закон за животновъдството, Закон за пчеларството, Закон за маслодайната роза, Наредба № 3 от 29 януари 1999 г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани, Закон за кадастъра и имотния регистър, Закон за държавния служител, Устройствения правилник на ОД “Земеделие“ и други свързани с работата и преките задължения, произтичащи от заемане на длъжността.
1.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
Компютърна квалификация - МS Office: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint; Internet;
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за длъжностите при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
2. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
Подпомага началника при организиране дейността на общинската служба по земеделие и изпълнява функциите му в негово отсъствие. Организира воденето, поддържането и актуализирането на базата данни в регистрите, обслужващи дейността на общинската служба. Работи с програмни продукти FRZPK, FERMA WIN и CADIS. Подпомага началника на ОСЗ и взема участие в процеса на регистрация на земеделските стопани, съгласно изискванията на Наредба № 3/1999г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани, в процеса по регистрация на правно основание за ползване на земеделските земи в ОСЗ по местонахождение на имотите в специализиран софтуерен продукт на МЗХ и предаването му към МЗХ и ДФЗ, организира и участва в дейността по регистрацията на заявления за кандидатстване по интервенциите по схеми и мерки при Кампанията по директни плащания. При необходимост, създава организация и взема участие в извършването на специализирани теренни проверки, свързани с контрола на интервенциите по схемите и мерките за подпомагане, организира дейността на комисията по установяване на начина на трайно ползване на имоти. Организира и участва в дейността на комисията, извършваща проверки по реда на чл. 47, ал.8 от ППЗСПЗЗ за състоянието и ползването на земите от държавния поземлен фонд. Подпомага организацията по администриране на процеса по създаването на масиви за уедрено ползване на земеделските земи, участва в комисии по чл. 37в ЗСПЗЗ и отговаря за своевременното обработване и въвеждане в Електронния регистър по чл.37, ал.3, т.2 от ЗСПЗЗ на приети заявления за изплащане на суми по чл.37 в от ЗСПЗЗ на правоимащите, отговаря и извършва дейности по прием и регистрация на подадените от собствениците и ползватели на земеделски земи декларации по чл. 69, ал.1 от ППЗСПЗЗ, заявления по чл. 70 от ППЗСПЗЗ и сключените договори за наем и аренда на земеделски земи, подпомага организацията по дейностите за архивиране на документите в ОСЗ, съгласно индекси и сроковете, приети с Номенклатура на делата със сроковете за съхраняване на Областните дирекции „Земеделие”.
3.Начин за провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю.
4.Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства (Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл) -по образец;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага1;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (служебна, трудова, осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг като държавен служител (при наличие).
5. Срок за подаване на документите: 10 календарни дни от деня, следващ публикуването на обявлението.
6. Място за подаване на документите: Областна дирекция “Земеделие ” гр.Бургас, ул. Иван Шишман № 8, ет.1 ст.1.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва по един от следните начини:
- лично от всеки кандидат, на посочения адрес;
- чрез пълномощник, на посочения адрес. В случая се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса.;
- по електронен път на e-mail:[email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларациите по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на документите на хартиен носител в Деловодството на ОД „Земеделие“ - Бургас, на кандидата или на пълномощника се предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и информация за пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
7. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения във връзка с конкурса:
- Областна дирекция “Земеделие”- Бургас, гр.Бургас, ул. “Иван Шишман“ № 8, ет.1, интернет адрес: http://www.mzh.government.bg/ODZ-Burgas/bg/Home.aspx;
- Общинска служба по земеделие – гр. Малко Търново, ул. „Илия Бояджиев“ № 1;
8. Минимален размер на основна заплата за длъжността: 933 лв.*
* Основният размер на заплатата за длъжността ще бъде определен в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове определящи формирането на възнаграждението на държавните служители.
Краен срок за подаване на документи 18.10.2024 г.17:30 ч.
Забележка:
1Копие от диплома може да не се представя в следните случаи:
- ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е издадена след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти - в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата;
- ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация - в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване.