СЛУЖИТЕЛ-резервации с опит в апарт хотел
За нов комплекс на наш клиент фирма с основна дейност строителство , продажба и управление на недвижими имоти търсим СЛУЖИТЕЛ за продажба на резервации /40 апартамента/ ,със следните изисквания:
*Завършено висше образование с подходяща специалност за длъжността
*Опит на същата или подобна позиция в апарт хотел-ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
*Добро ниво на обща компютърна грамотност /МS office, Internet/
*Знания за работа с платформите за резервации-Booking , Airbnb и др
*Английски и/или руски език-ниво обслужващо изпълнението на длъжността
*Умения за позитивна комуникация със собственици , туристи и партньори
*Административни качества за работа с документи свързани с процеса
*Желание за постоянна работа и амбиция за професионална реализация
Длъжностните задължения включват:
-Поддържане на професионален контакт със собственици в апарт хотела
-Договаряне на цени и условия за отдаване на апартаменти под наем за сезона
-Сключване на договори с онлайн платформи за резервации- Booking , Airbnb и др
-Контролиране нивата на заетост в поверените за управление апартаменти
-Ежедневно следене за спазване на условията по резервации/анулиране ,плащане/
-Проучване тенденциите на пазара и предлагане на коригиращи мерки при необходимост
-Други задължения сътносими към изпълнението на длъжността Специалист продажби
Работодателят предлага:
*Заетост-лято-юни-септември
- от понеделник до събота, с работно време 9.00 ч -18.00 ч
*Заетост-зима-октомври-май
-понеделник, сряда и петък, с работно време 9.00 ч -17.00 ч
*Работна заплата лято-2300 нето, работна заплата зима-1500 нето
*Платени пътни разходи от местоживеене до работното място в Слънчев бряг
*Постоянна работа, финансова коректност и професионална реализация в сферата
Необходими документи за кандидатстване-актуална автобиография
Удостоверение за посредническа дейност по наемане на работа в Република България №2738/15.02.19