Администратор офис
Администратор офис Работа с подемна техника - стакер, транспалетна количка.
Пряка комуникация с клиенти .
Работа със специализирана програма, разработена за Еконт Експрес.
Работа с ПОС терминал .
Отговорности:
Свързани с пряко изпълнение на задачите поставени от прекия ръководител.
Спазване на правилата за качество на компанията.
Приемане и предаване на куриерски пратки в офис ;
- приема и извършва плащания свързани с куриерските услуги, издава необходимите за това документи ;
- оформя товарителниците за пратките, съгласно разпорежданията на клиентите ;
- консултира клиентите при избора на услуги и опции по доставките ;
- следи и отговаря за правилното и безопасно транспортиране на пратките ;
- изплаща наложени платежи и парични преводи, поддържа изрядни съпътстващите ги документи;
Обучение.
Трудов Договор.
Възможност за бонуси върху основното заплащане. Социални придобивки.