СЕРВИЗЕН АДМИНИСТРАТОР
Търсим Сервизен администратор.
Отговорности:
Приема за ремонт предлаганите от компанията системи, машини и оборудване, като осигурява бързо, адекватно и качествено обслужване на клиентите. Следи за всички нужни документи, които да бъдат представени;
Координира ремонтите и води комуникация/кореспонденция с клиентите като ги информира относно оферти за ремонти, обхват и срокове на ремонта, готовността на машините, както и за всяка информация свързана със сервизната дейност на машините;
Координира и организира изпращането и получаването на стока и машини в сервиза, като контактува със спедитори и другите звена на компанията;
Администрира сервизната дейност като подготвя оферти и договори за сервиз, фактури, презентации и други сервизни документи, води надлежен архив на тази документация;
Отразява всички процеси и дейности свързани със сервизиране на машините и обслужване клиентите на сервиза във вътрешната ERP система на компанията;
Изготвя необходимите отчети за използваните сервизни части, труд, както и за одобрените гаранционни ремонти на дилърските сервизи;
Води надлежно касовата наличност, касовия апарат, коректно и четливо попълва касовата книга и всичко свързано с финансовата дисциплина на дружеството;
Поддържа наличностите в сервизния склад, като прави предложения към Ръководител Сервизен отдел за оптимално управление на склада;
Изисквания:
Минимум средно образование;
Опит на сходна длъжност е сериозно предимство;
Работа с техника ще се счита за предимство;
Комуникативност и умения за работа с клиенти;
Организираност и внимание към детайла;
Отговорност и лоялност;
Английски език ще се счита за предимство;
Компютърна грамотност: MS Office (Excel, Word, Internet);
Шофьорска книжка;
Нашето предложение:
Възможност да се присъедините към международна компания с високи професионални стандарти и корпоративна култура на уважение;
Работа в квалифициран сервизен център и екип от квалифицирани професионалисти;
Въвеждащо и последващи обучения;
Мотивиращо възнаграждение, разнообразен пакет от социални придобивки, служебно облекло;
Коректни трудови отношения и приятелска работна среда;
Стандартно работно време - от понеделник до петък, на осемчасов работен ден;