Мениджър на комплекс
КМ Тур ЕООД е лицензирана бързоразвиваща се организация за подбор на персонал, специализирана в предоставянето на HR услуги в България.
Прилагайки уникален подход към всеки кандидат, ние следим всяка стъпка от пътя на професионално развитие, чрез консултации във всеки аспект от предложението за работа.
Изисквания:
- oбщи технически и административно - организационни;
- умения за работа в екип и самостоятелно решаване на проблеми;
- добри комуникативни умения;
- сериозно и отговорно отношение към работата;
- приветливо и любезно отношение към клиентите;
- предишен опит на подобна позиция е задължителен;
Задължения:
- комуникация със собственици/ наематели;
- обслужване на затворени комплекси и сгради;
- срещи, преговори и контрол на работата на с доставчици и подизпълнители;
- следене за доброто общо състояние на етажните собствености;
- организиране на различни дейности по поддръжката - ремонти, обновявания, подобрения, озеленяване, снегопочистване;
Предлагаме:
- обучение и трудов договор със стартово възнаграждение от 2000лв НЕТО;
- работно време от Понеделник до Петък от 09:00 ч. - 18:00 ч.
- допълнително здравно осигуряване;
- ваучери за храна в размер на 200лв;
- карта за градския транспорт за всички линии в София;
- служебен смартфон и лаптоп;
- коледни бонуси;
- еднократни бонуси според представянето;
Ние търсим високо мотивиран човек, така че не се колебайте да ни покажете вашите най-добри. Ако сте стигнали толкова далеч и смятате, че сте подходящият човек за ролята, моля, изпратете автобиографията си. Очакваме ви с нетърпение!
Ще се свържем с всички кандидати одобрени по документи.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Лиценз за набиране на персонал от Националната агенция по заетостта №2655