Добавено в твоите Избрани обяви
 

Търсим опитен Зам. Ръководител на проектантско бюро за нашия корабостроителен завод. Кандидатът ще отговаря за управлението на екип от проектанти, занимаващи се с техническо проектиране и разработка на работна документация. Основната цел е осигуряване на ефективно и качествено изпълнение на проектантските задачи в съответствие с правилата на класификационната организация, утвърдените вътрешнозаводски стандарти и изисквания.​

Основни задължения:

  • Ръководство и координация на дейността на проектантското бюро.​
  • Разработване на подробни планове на проекта, включително ресурсни, график и бюджет за дейностите на проектнатското бюро.
  • Планиране, разпределение и управление на задачите сред членовете на екипа.​
  • Контрол върху изготвянето на технически проекти и работна документация.​
  • Осигуряване на съответствие с изискванията на класификационната организация, нормативните изисквания и вътрешните стандарти на компанията.​
  • Комуникация с други отдели и външни партньори за уточняване на технически детайли и изисквания.​ Връзка със заинтересовани страни, включително клиенти, инженери и доставчици
  • Участие в процеса на одобрение на проектите и тяхното внедряване в производството.​
  • Идентифициране на възможности за подобрение и оптимизация на проектантските процеси.​
  • Управление на проектната документация и поддържане на точни записи. Поддържане на подробна проектна документация и обработка на всякакви промени в проекта или възникнали проблеми
  • Изготвяне и представяне на доклади за напредъка на проектирането

Изисквания:

  • Висше образование в областта на корабостроенето, машинното инженерство или сродна специалност.​
  • Минимум 5 години опит в проектирането на  плавателни съдове с различно предназначение.
  • Английски език – минимум ниво В 2
  • Предишен опит на ръководна позиция ще се счита за предимство.​
  • Отлични познания по технически стандарти и нормативни изисквания в корабостроенето.​
  • Умения за работа със специализиран софтуер за проектиране.
  • Силни организационни и лидерски умения.​
  • Способност за работа под напрежение и спазване на срокове.​
  • Добри комуникационни умения и способност за работа в екип.​

 Ние предлагаме:

-          Работа в стабилна компания с дългосрочен ангажимент

-           Условия на труд, които отговарят на съвременните стандарти

-          Работа в динамична и предизвикателна среда

-          Конкурентно възнаграждение в зависимост от опита и квалификацията

-          Атрактивен пакет от социални придобивки:

Ø  Допълнителна здравна застраховка „Здравна грижа“ с лимити 2‘500 лв. доболнична помощ, 25‘000 лв болнична помощ

Ø  Ваучери за храна

Ø  Служебен транспорт

Ø  Възможности за професионално развитие и допълнителни обучения

Ø  Менторство за всеки новоназначен служител без опит

Ø  Стартова подкрепа „За семейството“ - при раждане на дете

Ø  Стартова подкрепа  „За първи път на училище“ - за ученик в 1ви клас

Ø  Коледни бонуси

      Как да кандидатствате: Моля, изпратете актуално CV и мотивационно писмо  до 17.04.2025г. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.​

Тагове:
Други обяви от МТГ-ДЕЛФИН АД
Добавено в Избрани
Личен асистент на Изпълнителния директор
Варна / 26 Март
Добавено в Избрани
Ръководител Технологичен отдел
Варна / 26 Март
TOP
26 Март 202588
Заместник ръководител Конструкторско бюро МТГ-ДЕЛФИН АД
МТГ-ДЕЛФИН АД
Корабостроене и Кораборемонт
Виж още
Основавана 1991
Получавай новите обяви на имейл
Обяви по Email

Получавайте съобщения за нови обяви на МТГ-ДЕЛФИН АД

Докладвай за проблем
Заместник ръководител Конструкторско бюро
МТГ-ДЕЛФИН АД

Препишете кода от картинката: