Мениджър качество
Ние сме доказан лидер на българския пaзар в производството на входни врати за къщи и апартаменти, гаражни и индустриални секционни врати, и марката ни SECDOOR е добре наложена вече над 20 години. През 2022 год. отворихме новата си фабрика за производство на врати, намираща се в индустриална зона Пловдив.
Ако търсите не просто работно място, а сплотен екип, приятна работна обстановка, отлично заплащане, възможност за развитие и усъвършенстване – станете част от нашата компания!
Предлагаме свободна позиция за "Мениджър качество"!
Основни задължения:
- Ръководи цялостната дейност по осъществяване на контрол на качеството през различните етапи на производствения процес и на готовата продукция;
- Планира дейности и осъществява контрол върху спазване на стандартите за качество на продукцията и влаганите в нея суровини;
- Осъществява входящ и изходящ контрол на суровините и стоките, качествения контрол по време на производството, както и изходящия контрол на готова продукция;
- Координира и ръководи разработването на предложения и внедряването на методи и инструменти за подобряване на качеството;
- Предлага въвеждането на процедури/работни инструкции за подобряване на качеството на произвежданата продукция;
- Създава и поддържа информационна система за съществуващите стандартизационни документи, свързани с изискванията за качество на продукцията на предприятието;
- Оказва методическа помощ за всички дейности, касаещи системата за управление на качеството;
- Отговаря за подготовката на фирмата за одити и я представлява пред регулаторни и сертификационни органи при провеждането им.
Изисквания:
- Висше/средно техническо образование;
- Английски език на работно ниво – писмено и говоримо;
- Компютърна грамотност: ERP и Microsoft office;
- Точност, внимание и отговорност към поставените задачи;
- Добри умения за работа в екип;
- Работа с техническа документация;
- Лоялност, отговорност, инициативност и усет към детайла;
- Опит в ръководството и организацията на контрол на качеството в производствено предприятие;
- Опит в управление на Системи за качество;
- Аналитично мислене и умения за установяване и разрешаване на проблеми;
- Умения за вземане на самостоятелни решения.
Компанията предлага:
- Постоянен трудов договор с реални осигуровки;
- Коректност на заплащането;
- 5 дневна работна седмица;
- Социални придобивки - ваучери за храна в размер на 200 лева, включени в обявената сума;
- 50 лв за гориво;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Модерно оборудван кът за отдих и хранене;
- Карта за спорт.
Документи за кандидатстване:
- автобиография
- актуална снимка
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете своя автобиография с актуална снимка.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД. СИД Ентърпрайз ЕООД
Ако търсите не просто работно място, а сплотен екип, приятна работна обстановка, отлично заплащане, възможност за развитие и усъвършенстване – станете част от нашата компания!
Предлагаме свободна позиция за "Мениджър качество"!
Основни задължения:
- Ръководи цялостната дейност по осъществяване на контрол на качеството през различните етапи на производствения процес и на готовата продукция;
- Планира дейности и осъществява контрол върху спазване на стандартите за качество на продукцията и влаганите в нея суровини;
- Осъществява входящ и изходящ контрол на суровините и стоките, качествения контрол по време на производството, както и изходящия контрол на готова продукция;
- Координира и ръководи разработването на предложения и внедряването на методи и инструменти за подобряване на качеството;
- Предлага въвеждането на процедури/работни инструкции за подобряване на качеството на произвежданата продукция;
- Създава и поддържа информационна система за съществуващите стандартизационни документи, свързани с изискванията за качество на продукцията на предприятието;
- Оказва методическа помощ за всички дейности, касаещи системата за управление на качеството;
- Отговаря за подготовката на фирмата за одити и я представлява пред регулаторни и сертификационни органи при провеждането им.
Изисквания:
- Висше/средно техническо образование;
- Английски език на работно ниво – писмено и говоримо;
- Компютърна грамотност: ERP и Microsoft office;
- Точност, внимание и отговорност към поставените задачи;
- Добри умения за работа в екип;
- Работа с техническа документация;
- Лоялност, отговорност, инициативност и усет към детайла;
- Опит в ръководството и организацията на контрол на качеството в производствено предприятие;
- Опит в управление на Системи за качество;
- Аналитично мислене и умения за установяване и разрешаване на проблеми;
- Умения за вземане на самостоятелни решения.
Компанията предлага:
- Постоянен трудов договор с реални осигуровки;
- Коректност на заплащането;
- 5 дневна работна седмица;
- Социални придобивки - ваучери за храна в размер на 200 лева, включени в обявената сума;
- 50 лв за гориво;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Модерно оборудван кът за отдих и хранене;
- Карта за спорт.
Документи за кандидатстване:
- автобиография
- актуална снимка
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете своя автобиография с актуална снимка.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД. СИД Ентърпрайз ЕООД