Специалист връзка с клиенти за онлайн магазин
Търсим ентусиазиран и комуникативен Специалист връзка с клиенти за нашия бързо развиващ се онлайн магазин!
Ако сте организирани, отговорни и имате страст към обслужването на клиенти, то тази позиция е за Вас!
Отговорности:
- Отговаряне на запитвания от клиенти чрез телефон, имейл и чат;
- Обработка на поръчки и справяне с рекламации;
- Проследяване на статуса на поръчките и информиране на клиентите;
- Управление на клиентски проблеми и разрешаване на конфликти;
- Съдействие при избора на продукти;
- Поддържане на позитивна и професионална комуникация с клиентите;
- Събиране на обратна връзка от клиенти;
- Сътрудничество с други отдели в компанията.
Изисквания:
- Отлични комуникативни умения на български език (писмено и говоримо);
- Добри компютърни умения (MS Office);
- Организираност и способност за работа под напрежение;
- Позитивно отношение и желание за работа в екип;
- Опит в обслужването на клиенти (предимство);
- Умения за решаване на проблеми;
- Грамотност.
Ние предлагаме:
- Конкурентно възнаграждение;
- Динамична и приятелска работна среда;
- Възможност за професионално развитие;
- Допълнителни бонуси и стимули.
Ако смятате, че сте подходящият кандидат, моля изпратете Вашата автобиография!