Продавач-консултант /РЕДОВНА СМЯНА/
Изкушаващите дестинации са безброй и всички мечтаем за тях. Най-желаната дестинация обаче е правилното работно място! Стараем се да открием какви са вашите амбиции и в каква работна среда може да разгърнете потенциала си.
Вашата роля: Обслужване на клиенти. Работа на каса с парични средства/разплащания с карти. Отлично познаване на асортимента на компанията. Грижа за вида на продуктите и тяхното излагане. Зареждане на стока. Подготовка на поръчки за доставка.
Компанията: Бързо развиваща се българска компания, предлагаща широка гама от подаръчни и опаковъчни материали за дома и бизнеса. Утвърдени на пазара с иновативни продукти и професионализъм в обслужването. Осигурява сигурно работно място и коректни взаимоотношения.
Предложение: Дългосрочно работно място с трудов договор и постоянна заетост. Комуникативна локация. Петдневна работна седмица 9-18ч. Почива се на официални празници. Твърдо възнаграждение. Редовно актуализиране на заплатата всяка година. Допълнителни бонуси за Великден и Коледа.
Подходящият кандидат: Завършено средно образование. Самодисциплина и организираност. Отговорност към поставените задачи. Опит като продавач-консултант ще се счита за предимство.
Благодарим на всички кандидатствали. Екипът ни ще се свърже само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта 3103.