Специалист обслужване на британски клиенти (Хибрид)
-Хибриден модел на работа - 2 дни от офис и 3 дни от вкъщи
-Включено обучение
-Работно време: 10:00-23:00
-Възможност за развитие в компанията
-Две бонусни системи
Отговорности: Обслужване на всички аспекти на грижата за клиентите по любезен и професионален начин; Осигуряване на навременни отговори и разрешаване на запитвания и въпроси на партньори; Проектирайте професионален имидж на компанията чрез взаимодействие по имейл, телефон или чат; Следвайте комуникационни процедури, насоки и политики;
Изисквания: Отлично владеене на английски език Комуникативни умения и способност за поддържане на добри отношения с клиентите, подпомагайки ги да намерят най-доброто решение; Силно емпатичен и внимателен, със способността да разбира нуждите на клиентите; Възможност за работа на смени; Положителна нагласа и мотивация; Предишен опит в обслужването на клиенти е плюс;
Компанията предлага: Възможност за кариерно развитие в голяма световна компания; Отлично заплащане и пакет от придобивки; Допълнителни здравни грижи; Ваучери за храна; Работете в рамките на приятелска и подкрепяща фирмена култура;