Вече 32 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешнa българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? – Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в нашите екипи. Ако и вие търсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:
TЪРГОВСКИ СПЕЦИАЛИСТ– гр. Пловдив
(земекопна и товарачна техника)
Евромаркет Kънстракшън е направление в рамките на Евромаркет Груп, което разполага с високотехнологични сервизни бази на територията на цялата страна и осигурява пълно следпродажбено обслужване за строителна, специализирана и земекопна техника на световноизвестни брандове като:
- Komatsu – багери, мини товарачи и челни товарачи;
- Manitou – телескопични товарачи и повдигачи;
- Ammann - валяци, трамбовки и виброплочи;
- Gehl - мини челни товарачи и други.
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Диплома за завършено средно образование;
- Предишен опит в продажба на строителна или индустриална техника, и/или релевантни машини;
- Отлични комуникативни умения, опит при водене на търговски преговори и аргументация на продукт;
- Активен шофьор (категория В), с готовност за дневни пътувания до клиенти.
Висше образование ще се счита за предимство при подбора по документи
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Осъществяване на активни търговски контакти и развитие на нови клиентски отношения в региона (Пловдив, Пазарджик, Смолян, Карлово и др.);
- Презентиране на продукти и консултиране на клиенти по отношение на най-подходящата техника, спрямо техните нужди;
- Подготовка и аргументиране на оферти за земекопна и товарачна техника, вкл. прикачно оборудване;
- Участие в клиентски мероприятия;
- Водене на отчетност в специализиран софтуер (ERP система), както и в MS Office.
Какво Ви предлагаме?
- Бонусна схема, обвързана със заложени таргети и реализирани резултати;
- Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
- Възможност за професионални обучения и повишаване на квалификацията за мотивирани служители, вкл. Въвеждащо обучение в Централен офис;
- Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, служебен транспорт и др;
- Предоставяне на автомобил за служебни цели.
Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания.