Продавач-консултант на бижута и сувенири
ПРОДАВАЧ - КОНСУЛТАНТ НА МАСОВА БИЖУТЕРИЯ И СУВЕНИРИ
Във връзка с увеличената ни работа, търсим нов служител на позиция продавач-консултант на бижута и сувенири с опит в продажбите на масови стоки , за да се присъедини към фирменото ни семейство от дългогодишни служители.
КОМПАНИЯТА НИ ПРЕДЛАГА:
- обучение и професионално усъвършенстване в сферата на продажбите и клиентско обслужване;
- присъединяване към сплотен и енергичен екип;толерантна работна среда и уважение;
- работно време по график с 2 до 3 НЕ последователни почивни дни седмично (най-често 2 до 3 работни дни от 10 до 19,00ч, последвани от 1 почивен ден ),с тенденция към намаляване на работното време до 150-160часа/седмично със запазване нивото на заплащане
- трудов договор, по график, и включени осигуровки на база 8-часов работен ден
- мотивиращо възнаграждение, съобразено с часовете положен труд и допълнителни бонуси, обвързани с постигнатите резултати; (базовата заплата за нови служители с всички надбавки е не по-малко от 1200лв нето при 21раб.дни месечно)
- допълнително заплащане за работа през уикенда и по празници
- СИСТЕМА ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ЗАПЛАЩАНЕТО СЪОБРАЗНО НАТРУПАНИЯ ОПИТ и стаж във фирмата след 4-12 месеца според напредъка на кандидата в усвояването на новите умения
- платен годишен отпуск 20 дни
- специални отстъпки за персонала за закупени стоки от магазина
МЕСТОРАБОТА:
Магазин СОЛО на ул. "Княз Батенберг I " №50 (Главната) в гр. Пловдив.
Магазинът работи без почивен ден. Служителите почиват по график на всеки 2 до 3 работни дни .
ОСНОВНИТЕ ОТГОВОРНОСТИ ЗА ПРЕДЛАГАНАТА ПОЗИЦИЯТА СА:
- любезно посрещане на клиенти в търговския обект;
- запознаване на клиенти с характеристиките на предлаганите продукти и услуги;
- поддържане на търговския обект чист и подреден , аранжиране на витрините, следене за наличието на етикети на продаваните стоки;
- работа с парични суми, касов апарат, ПОС терминали и издаване на касови бележки и фактури;
- носене на пълна отчетна и материална отговорност.
Очакваме кандидатът да притежава следните качества:
- добри комуникационни умения
- способност за работа в екип
- желание за придобиване на нови знания и умения
- самодисциплина, организираност, отговорност и лоялност
- предишен опит в продажбите
- владеене на чужд език на разговорно ниво е необходимост
В случай че предложението представлява интерес за Вас, моля, изпратете своята автобиография (като не пропускате да опишете целия си трудов и образователен опит хронологично), придружена с актуална снимка и телефон за контакт. Ще се свържем само с одобрените по автобиография кандидати.
Уведомяваме ви, че всички данни, които предоставяте са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на този подбор.