Асистент-Кореспонденция
Нова работа, ново предизвикателство, нов етап в живота.
Според нуждите на компанията предлагаме разбота на позицията: Асистент Кореспондеция.
Твоите задачи като АСИСТЕНТ, КОРЕСПОНДЕНЦИЯ са :
* Получава кореспонденцията на дружеството
* Води официалната кореспонденция на дружеството в страната и чужбина.
* Изготвя кореспонденция, документация, като и друга специализирана документация за нуждите на управителя и дружеството
* Съставя и води административна кореспонденция
* Подпомага вътрешната комуникация и кореспонденция, документация и координация на Дружеството, като потвържава ангажименти и предава съобщения към управителя.
* Използва своя опит и познания за практическите страни при организацията на административната дейност и добрите практики
От теб очакваме:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Завършено образование - вид и равнище: Средно
2. Допълнителна професионална квалификация:
* Административни и организаторски умения.
* Отлично владеене на английски език - писмено и говоримо.
* Отлично владеене на Урду - писмено и говоримо.
* Умения за работа с Word, Exсel и Internet
* Умение за работа с офис техника.
3. Професионален опит: не е задължителен
4. Други специфични изисквания: Способност за координация, организираност и ефективност, комуникативност, самостоятелност, отговорност, инициативност, лоялност и честност. Умение за поемане на лична отговорност и съблюдаване на фирмените интереси.
Очакваме вашето CV/автобиография до 10.01.2025г