Повече от 32 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? - Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в ношите екипи.
Ако и вие тьрсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:
- 4CR - материали за авторепаратура;
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Предишен търговски опит в активни продажби (минимум 2 години);
- Диплома за завършено средно образование;
- Активно шофиране (категория В), с възможност за предимно дневни пътувания при клиенти;
- Работа с MS Office и ERP System или CRM;
- Умения за водене на преговори и опит в динамична среда.
Предишен опит в бранша и/или авторепаратурна техника, както и владеене на английски език, ще се смятат за предимство при подбора по документи.
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Проактивно търсене на клиенти и увеличение на пазарен дял на портфолиото за бои и консумативи;
- Презентиране на продуктите за авторепаратура на място (при клиентите) в Бургаска област;
- Изготвяне на ценови предложения и водене на търговски преговори;
- Водене на отчетност в ERP и проследяване на кореткно изпълнение на сключените договори.
Какво Ви предлагаме?
- Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
- Възможност за увеличаване размера на възнаграждението, при постигнати резултати;
- Въвеждащо обучение и последващи продуктови/технически обучения;
- Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, служебно облекло и др.