Главен юрисконсулт в отдел КДЗЗОБП, дирекция КДЗЗО в ЦУ на НЗОК
Националната здравноосигурителна каса, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), във връзка чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността „главен юрисконсулт“ в отдел „Контрол на дейността по задължителното здравно осигуряване на болничната помощ“ към дирекция „Контрол върху дейността по задължителното здравно осигуряване“ в ЦУ на НЗОК, при следните условия:
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Минимална образователно - квалификационна степен: магистър, специалност „Право“ с придобита юридическа правоспособност;
- Минимален професионален опит: 4 (четири) години;
и/или
- Минимален ранг за заемане на длъжността: II-ри младши;
- Длъжностно ниво от Класификатора на длъжностите в администрациите (КДА) – 5;
- Наименование на длъжностното ниво от КДА – Експертно ниво 1Б.
2. Допълнителни умения и квалификация:
- Компютърна грамотност, ползването на чужд език (английски и/или друг език).
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Размерът на основната заплата за конкурсната длъжност е от 933 лв. до 3500 лв., като при назначаване основната месечна заплата ще бъде определена, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), определя се в границите от нормативно определения минимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на I (първа) степен до нормативно определения максимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на III (трета) степен, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит.
3. Начин на провеждане на конкурса:
· Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
· Интервю.
4. Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копие от документи за придобита образователна-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документите издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища). Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като в тези случаи копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие от удостоверение за юридическа правоспособност;
- Копия от други документи по преценка на кандидата.
5. Място и срок за подаване на документи:
Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на НЗОК, в сградата на НЗОК, с адрес: София, ул. „Кричим“ №1 етаж 8, стая 806, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа.
Лица за контакт: Пенка Атанасова, тел.: 02/9659245 и Таня Донкова, тел:02/9656858.
Подаването на документи може да се осъществи и по електронен път на адрес: HR@nhif.bg, като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
6. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – интернет сайта на НЗОК: www.nhif.bg.
7. Кратко описание на длъжността:
Основна цел на длъжността:
1. Осигуряване на законосъобразност при осъществяване дейността на НЗОК в областта на болничната медицинска помощ;
2. Осъществяване на процесуално представителство по дела, свързани с дейността на дирекцията.
Области на дейност:
1. Осигуряване на законосъобразност и правно-експертно осигуряване на дейността на дирекцията. Подготовка, координация, управление, участие и логистика на договарянето на пакет болнична помощ, заплащана от НЗОК;
2. Осъществяването на методични дейности, свързани с разработване и внедряване на нови технологии, методи и механизми на договаряне на болничната медицинска помощ;
3. Методичното ръководство, наблюдение и контрол по договарянето между РЗОК и изпълнителите на болнична помощ.
Образци на заявление за участие в конкурс и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от интернет страницата на НЗОК - www.nhif.bg.