Главен юрисконсулт
На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители и Заповед № СОА24-РД09-3924/21.10.2024г. на Кмета на Столична община
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС
за длъжността главен юрисконсулт – 1 работно място в отдел „Правно-нормативно обслужване“, дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет“ при Столична община, Длъжностно ниво - 8, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията Наименование на длъжностното ниво: ЕН 4.
Минимални изисквания за длъжността:
- образование-висше;
- образователна степен – магистър;
- професионален опит – минимум 3 /три/ години или минимален ранг за заемане на длъжността IV младши
Специфични изисквания:
- удостоверение за придобита юридическа правоспособност
/нормативен акт:чл.17, ал.3 от АПК във връзка с чл.32, т.3 от ГПК/.
Допълнителни изисквания и квалификация:
- професионална област – Право;
- компютърна грамотност, (възможност за работа с основните софтуерни продукти);
- чужд език (английски език, френски език, немски език или друг)
-познаване на следните нормативни актове:
Закон за местното самоуправление и местната администрация; Правилник за организацията и дейността на Столичния общински съвет; Административнопроцесуален кодекс; Закон за общинската собственост; Наредба за общинската собственост; Закон за нормативните актове; Търговски закон; Наредба за реда за учредяване и упражняване правата на общината в публични предприятия и търговски дружества с общинско участие в капитала; Закон за местните данъци и такси.
- на основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще се проведе чрез:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- провеждане на интервю.
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
-копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит /трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина/ или придобит ранг;
- копие на удостоверение за придобита юридическа правоспособност.
Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
-Осигурява спазването на законността при осъществяването на основните работни процеси в Столичен общински съвет и управлението на вътрешноведомственото взаимодействие, изискващи правно обслужване на Столичен общински съвет и дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет“.
- индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания;
- Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лева.
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
- документите ще се приемат в 14 /четиринадесет/ дневен срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община , ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07.30 часа до 19.30 часа;
- документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: http//www.sofia.bg.
За информация: телефон 02/9377-496 - Дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.