НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ "ПРАВНО ОСИГУРЯВАНЕ И ЗОП"
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА ДЪРЖАВНИЯ СЛУЖИТЕЛ ЗА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ "ПРАВНО ОСИГУРЯВАНЕ И ЗОП"
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобита образователно-квалификационна степен - Бакалавър;
1.2. Професионална област: "Социални, стопански и правни науки", Професионално
направление: "Право";
1.3. Ранг III младши или 3 години професионален опит в областта.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно - квалификационна степен, допълнителна квалификация и юридическа правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочат номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1.Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на [email protected], като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 11.11.2024 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Цел на длъжността: Създаване на организация, координация и контрол относно спазване на действащата нормативна уредба, при и по повод функционирането и дейността в общинска администрация, процедурите по възлагане, изпълнение и отчитане на обществените поръчки, изготвяне на проекти на индивидуални, общи или нормативни актове, изготвяне на отговори, становища, кореспонденция с държавни органи и институции, физически и/ или юридически лица, изготвяне на правни становища.
7.2. Области на дейност:
Правна помощ на всички дирекции и отдели на общинската администрация, при което изисква от тях нужните документи по преписки, както и документи, които са необходими за образуване на дела;
Изготвяне и съгласуване на проекти на вътрешни административни актове-нормативни, общи и индивидуални – наредби, правилници, стратегии, правила, инструкции, планове, програми, заповеди, докладни записки и други;
Изготвяне и съгласуване на договори, искания, жалби, тъжби, заявления, становища, отговори и други;
Организация и контрол на процедурите по възлагане на обществени поръчки при спазване на действащата нормативна уредба - Закон за обществените поръчки и подзаконовите актове по прилагането му и всички други относими нормативни актове; Съгласува законосъобразността на всички проекти на договори, по които страна е общината изготвени от дирекциите и отделите на Община Шумен;
Осъществяване на процесуално представителство на общината и кмета на общината пред всички органи на съдебната власт, административни органи и арбитраж;
Изготвя правни становища и правни консултации относно законосъобразното функциониране на общинската администрация.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 2 350 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса.)
За информация:
Адрес: гр. Шумен бул.”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
http://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642, 623
За контакти: Мутафчиева, Василева