Хигиенист в офис
Вече 20 години Изи Консулт e доверен партньор в предоставянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.
Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.
За един от нашите партньори търсим Хигиенист/ка за офис, за да се присъедини към екипа им.
Задължения и отговорности:
• Отговорно и активно изпълнение на дейностите;
• Поддържане на безупречна чистота в помещенията;
• Познаване на видовете препарати и тяхното предназначение;
• Комуникативност и съсредоточеност на работното място;
• Експедитивност, коректност и конфиденциалност;
• Перфекционизъм и желание за работа.
Изисквания към кандидатите:
• Предишен опит в почистването на офиси;
• Средно образование;
• Следене на хигиената и цялостния ред в офиса;
• Поддръжка на работните помещения в подреден вид;
• Отговаря за наличието на консумативи за чистене и хигиена.
Работно време: 14:00 - 22:00 ч. от понеделник до петък, а на официални празници се почива.
Клиентът ни предлага:
• Платен годишен отпуск от 25 дни.
• Мотивиращо заплащане;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Карта за градски транспорт;
• Допълнителен бюджет от 100 лв. за придобивки по избор (спортна карта, ваучери за храна и др.)
• Възможност за дългосрочна постоянна ангажираност;
• Различни бонуси.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 392/ 02.03.2022 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2027 г.