Старши учител
Тип договор: Срочен – 3 години
Ниво на заплащане: Степен G
Цел на ролята: Разработване и управление на местно портфолио от висококачествени курсове за възрастни, които отговарят на нуждите на клиентите, подпомагат растежа на бизнеса и подобряват репутацията на Британски съвет за експертен опит в преподаването на английски език. Да допринася за ежедневното оперативно управление на Центъра за обучение в София и да подкрепя по-широките цели на Британски съвет и неговата мисия за културни връзки в България.
Предизвикателства и отговорности:
Да подкрепи Глобалната стратегия за английски език на Британския съвет и постигането на годишните бизнес цели на Центъра за обучение, като гарантира, че:
• курсовете за възрастни отговарят на нуждите и очакванията на клиентите в променящия се пазар
• преподаването на курсове за възрастни е с постоянно високо качество и се предоставя в съответствие с публикуваната декларация за подход на Британския съвет
• качеството на преподаване се управлява ефективно, за да се повиши удовлетвореността на клиентите и пререгистрацията
• стандартите за качество на преподаване (TQS) са изпълнени или надвишени
• курсовете за възрастни се управляват в съответствие с ценностите на Британския съвет, със съответните корпоративни политики (напр. EDI) и с глобалната стратегия за развитие на продукти/бизнес
• Курсовете са планирани в подкрепа на бизнес плановете и отчитат предпочитанията на клиента
• активно се търсят и споделят най-добрите практики с клъстерни и регионални колеги
Академично управление – курсове за възрастни и корпоративни курсове
• разработване на курсове и подбиране на материали/съдържание, които отразяват идентифицираните нужди от езиково обучение, цели и предпочитания на нашата основна(и) целева(и) аудитория(и)
• гарантиране, че курсовете се разглеждат като подходящи, ангажиращи и ефективни, и събирайки обратна връзка от студенти и учители като доказателство за това
• гарантира, че всички курсове имат собствено актуализирано описание на курса/общ преглед, учебна програма, график за темпо, могат да правят изявления и задачи/критерии за оценка
• гарантира, че студенти, учители и колеги, които непреподаватели, получават и имат достъп до точна, актуална информация за курсовете
• осигурява на учителите достъп до набор от допълнителни материали/ресурси
• редовно (годишно) преглеждайте курсовете и учебните материали
• гарантира, че технологиите за обучение и онлайн платформите се използват за насърчаване на ефективното учене и изграждане на общност на възрастни студенти
• координиране на извънкласни дейности/събития с добавена стойност за възрастни обучаеми.
Развитие на учители – INSETT, наставничество и наблюдения
• Планира и координира изпълнението на годишна програма за НПР, която отразява както приоритетите на центъра, така и нуждите от развитие на учителите като част от Академичния план за качество
• Консултира се и търси учителите за обратна връзка относно програмата за НПР
• организиране на официални наблюдения на уроци между септември и юни
• организира новоквалифицираните учители (NQT) да бъдат наставлявани в съответствие с Политиката за наставничество на Центъра за обучение
• гарантира, че на учителите се предоставя точна, актуална и навременна информация относно CPD, програмите за наставничество и наблюдение
• поддържа точни, актуални записи за всички дейности по обучение/наставничество и наблюдения
• предоставяне на ad hoc подкрепа за учители при поискване или в отговор на обратна връзка от учениците.
Оперативно управление – Тестване на ниво, график и заместване
• планиране/разписание на курсове, които да отговарят на търсенето на клиентите и целите на Центъра за обучение с мениджъра на студентските услуги и ST Young Learners
• консултира учителите относно техните предпочитания (възрастови групи, видове курсове/ниво и модели на преподаване) и, когато е възможно, график на часовете, който да отразява тези
• съобщава информация за разписанието на учителите и колегите, които непреподаватели, колкото е възможно по-рано и се уверява, че публикуваните разписания са точни и актуални
• организира заместващо/покриващо преподаване, както и когато е необходимо
• планира тестове за настаняване за възрастни с мениджъра на студентските услуги и координатора на CS
• преглежда редовно (годишно) процесите на тестване за възрастни, за да подобрите потребителското изживяване и точността на тестовете за настаняване
• тест за определяне на ниво на студенти, както и когато е необходимо.
Други задължения за управление на учебен център
• участва в ръководството на учебния център и годишните срещи за бизнес планиране
• проследява и отговаря на обратна връзка/жалби на клиенти, както и когато е необходимо.
Преподаване
• преподава до девет часа в разписание/по заместване класове седмично по време на основните академични срокове (прилагат се Глобалните стандарти за преподаване).
Съответствие с вътрешните политики
• планиране/осъществяване на съответната дейност в съответствие с корпоративните стандарти и политика на Британски съвет, свързани с: закрила на детето, EDI, безопасност и сигурност, управление на информацията.
Изисквания: Заемащият длъжността трябва да има право да работи в България към момента на кандидатстване. Постът изисква работа през уикендите и вечерта, когато е нужно.
Задължителни изисквания и квалификации на кандидатите:
• Първа степен или еквивалент Cambridge CELTA или Trinity CertTEFL и Cambridge DELTA или Trinity Diploma с най-малко три години преподавателски опит след диплома.
• За хора, за които не е роден език, доказателство за владеене на английски език на ниво C2 (IELTS 8.0/Cambridge C2 Proficiency).
• Опит в разработването на курсове и/или учебни материали.
• Опит в предоставянето на обучение на учители (напр. INSETT).
• Опит с пряко управление и/или наблюдение на учители.
Крайна дата за подаване на документи: сряда, 25 септември 2024 г., 23:59 EEST