Оперативен счетоводител и офис сътрудник с Гръцки или Английски
Работата при нас е динамична, разнообразна и с възможност за развитие и израстване.
Фирмата търси да назначи член на екипа, който има желание да прилага и развива знанията и уменията си.
Изисквания към кандидатите:
• Много добри компютърни умения (Работа с MS Office пакет ; Outlook);
• Чужд език на добро ниво- гръцки, английски,италиански или испански
• Умения за работа в динамична среда и компетентност в справянето с различни ситуации, възникнали по време на работния процес;
• Прецизност при боравене с документи;
• Коректност и Лоялност;
Задължения и отговорности:
- Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип.
- Обработва първични счетоводни документи.
- Отговаря за коректното отразяване на информацията по счетоводните документи.
- Опит на подобна длъжност.
- Въвеждане на информация в специализиран софтуер - банка, каса, фактури;
- Управление на вземанията - следене на падежи, договори и плащания.
- Изготвя текущи и периодични справки по повод месечното и годишното приключване.
*Завършено икономическо образование ще се счита за предимство*
Нашето предложение е:
• Фирмено обучение.
• Постоянен трудов договор и осигуровки.
• Работа на пълен работен ден.
• Възможност за кариерно развитие.
• Мотивиращо месечно възнаграждение .
При интерес, моля изпратете Ваша автобиография.
Всички получени документи ще бъдат разглеждани в условията на пълна конфиденциалност и в изпълнение разпоредбите на ЗЗЛД.