Кол център оператор с английски език
ResultsCX е един от лидерите на пазара, предоставящи аутсорсинг услуги в сферата „Обслужване на клиенти“. Нашата дейност е насочена както към българския, така и към международния пазар. Към момента в ResultsCX работят над 1500 амбицирани служители и нашата цел е да се развиваме, следвайки най-новите тенденции в сектора.
Във връзка с разширяване на дейността ни, желаем да се срещнем с мотивирани и отговорни кандидати за позицията: „Кол център оператор с английски език“.
Отговорности:
- Обработване на клиентски запитвания на Английски език по телефон.
- Постигане на висока клиентска удовлетвореност, чрез фокус върху нуждите на клиентите и предлагане на най-доброто възможно решение.
- Разрешаване на различни казуси.
- Ефективно промотиране на клиентски продукти и услуги.
- Достигане и надхвърляне на месечни цели на продажби
Ако ти:
- Имаш навършени 18 год.
- Притежаваш отлични комуникативни умения.
- Добро ниво на Английски език.
- Позитивен и отзивчив подход в начина на общуване.
- Умение за работа с клиенти в динамична среда и способност за работа в екип.
- Желание да учиш и да се развиваш.
- Имаш предишен опит в сферата на обслужването на клиенти, това ще ти даде предимство, но не е задължително.
Ние ти предлагаме:
- Възможност да подобриш езиковите си умения.
- Изцяло платено обучение и въвеждане в работата.
- Много добро възнаграждение, което е обвързано с твоето развитие в компанията.
- Възможност за допълнителен бонус на база индивидуално представяне, който влиза в сила веднага след първоначалният период на обучение.
- Неограничен бонус при продажби, който може да бъде получен в допълнение към този за индивидуално представяне.
- Възможност за израстване в личен и професионален план.
- Възможност да работиш от вкъщи.
- Допълнително здравно осигуряване.
- Ваучери за храна и още много.
- Работно време в интервала: 10:00 ч - 23:00 ч.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.