Консултант по управление на вземания-гр.София
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Наш партньор е голяма финансова компания, която разширява екипа си и търсим да назначим :
Консултант по управление на вземания-гр. София
Основни отговорности:
- Комуникация с клиенти по телефон( Управляване на портфейл от клиенти със забавени плащания);
- Консултиране на клиенти;
- Договаряне на условия и срокове.
Компанията предлага:
- Работа на трудов договор, с фиксирано месечно възнаграждение;
- Бонусна схема, без лимит, в зависимост от представянето;
- Стандартно работно време (пон-петък);
- ДЗО;
- Ваучери за храна;
- Мултиспорт карта;
- Програма Препоръчай приятел
- Подарък за Рожден ден;
- Програма от широк спектър вътрешни и външни обучения;
- Възможности за професионало и личностно развитие;
- Удобна офис локация.
Изисквания за заемане на позицията:
- Владеене на български език;
- Компютърна граматност;
- Добри комуникационни и организационни умения.
Кандидатствайте сега!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.