Оператор в телекомуникационна компания с немски език
За наш клиент, глобален лидер в сферата на аутсорсинг услугите, развил множество успешни проекти, който за първи път открива офис в България, търсим мотивирани кандидати, които да се присъединят към екип от професионалисти, на позиция:
Координатор Потребителски Запитвания САМО с Немски Език
Вашите основните задачи ще бъдат:
-
Презентация на услуги, продукти и цялостни решения по телефона, предлагайки на клиентите индивидуален подход и решения, съобразени с техните нужди;
-
Учтиво и отговорно отношение спрямо работния процес и клиентите на компанията;
-
Поддържане на актуална клиентска база и работа със CRM система.
Нашият клиент Ви предлага:
-
Отлично и конкурентно възнаграждение;
-
Неограничена бонус система на база KPI;
-
Гъвкаво работно време - без нощни смени;
-
Възможност за работа на 4/6 или 8 часа;
-
Модерен офис в София;
-
Богат социален пакет: ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, напитки и плодове в офиса и много други;
-
Позитивна и подкрепяща работна среда;
-
Подходяща за студенти или кандидати без опит;
-
Платено фирмено обучение (на пълно работно време ) и въвеждащ период с утвърдени професионалисти;
-
Възможности за професионално развитие (QA, SME, TL и др).
Изисквания за заемане на позицията:
-
Владеете немски език на C1 ниво;
-
Умеете да работите в екип;
-
Притежавате добра компютърна грамотност;
-
Имате желание за дългосрочно кариерно израстване и придобиване на нови знания.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатствай сега!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.