Служител, запитвания с азербайджански език език
Служителят, запитвания oбработва заявки на клиенти чрез имейл, чат и телефон, осигурявайки положително и ефективно обслужване и добавена стойност, така че опитът на клиентите постоянно да превишава техните очаквания.
Задължения:
· Поддържа контакти с множество клиенти по имейл, чат и телефон и други канали, както е необходимо.
· Съгласувано осигурява високо ниво на обслужване във всички канали;
· Подпомага и ръководи клиентите, за да осигури отлична поддръжка за клиентите и удовлетвореност.
· Подпомага възможността за предоставяне на информация, която клиентите може да поискат на по-късен етап;
· Съдейства за по-добрата чуваемост на гласа на клиента като ескалира обратна информация от клиента и идеи за подобряване на процеса
· Постига основните показатели за измерване, целите и задачите за осигуряване на най-високото ниво на обслужване за клиентите
· Поема отговорност за решаването на проблеми на клиентите и изпълнява обещанията, като осигурява информирането на клиента и постигането на положително разрешаване в най-краткия възможен срок
Изисквания:
· Средно или висше образование
· Предишен опит в среда за обслужване на клиенти
· Опит в многонационална среда
· Отлично владеене на азербайджански език, писмено и говоримо
· Добро владеене на английски език, писмено и говоримо
· отлично познаване и използване на приложенията на MS Office
· Добро владеене на CRM системи
· Отлични комуникационни умения и умения за водене на преговори
· Отлични умения за грижа на клиентите и ориентирано към клиента отношение
Ние предлагаме
· Работа на пълно работно време със стандартни смени – понеделник до петък, 9:00 – 19:00
· Конкурентно възнаграждение и бонусна система
· Удобно офис местоположение в близост до автобусни линии и метростанция
· Платен период на въвеждащо обучение и адаптация
· Допълнителни обучения за повишаване на квалификацията чрез Concentrix University
· Програми за професионално развитие и навигация в кариерата, за да начертаете стъпките във Вашето развитие
· Инициативи за поддържане на балансиран живот и здраве
· Част от допълнителните ни придобивки са Допълнително здравно осигуряване, Застраховка живот, Multisport карта, Бонус за транспорт, Бонус за важни житейски събития, Допълнителен платен отпуск за обучителни цели, Корпоративни отстъпки, Фирмени събития и много други!
За нас:
С 280 000 колеги по целия свят, ние сме специализирани в създаването на изключителни услуги за клиенти и в дигиталната трансформация за някои от най-големите и най-добрите компании в света.
Една от най-големите ни гордости са нашите разнообразни и страстни хора по целия свят. Приемаме с отворени обятия всички различни култури, индивидуалности и характери, защото осъзнаваме, че всички наши различия ни правят по-силни заедно. Concentrix е работодател с равни възможности и обработваме кандидатите без оглед на увреждане, раса, цвят на кожата, религия, пол, национален произход, възраст, сексуална ориентация, полова идентичност или изразяване, или други характеристики.
Показваме на колегите си колко са важни, като ги обсипваме с привилегии, като култура на принадлежност; ясни пътища за кариерно развитие; програми за професионална подкрепа, коучинг и менторство; заплащане, основано на резултатите; глобална мрежа от приятели и колеги за цял живот; и още! (наистина много повече!)