Специалист обслужване на клиенти с Английски език (ХИБРИДНО)
Основни отговорности:
• Отговаря за запитвания във връзка с продуките и услугите на компанията;
• Комуникира с клиенти по телефон на английски език (само входящи обаждания);
• Поддържа базата данни на компанията.
Компанията предлага:
• Добра стартова заплата и гарантирано увеличение след обучителния период;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Ваучери за храна;
• Карта за отстъпки в различни търговски мрежи;
• Хибриден работен модел;
• Модерен офис в гр. София;
• Работно време: Понеделник- Неделя на предварително изготвен график (смени в диапазона 10:00 - 22:00ч.);
• Въвеждащо обучение;
• Възможност за развитие.
Изисквания за заемане на позицията:
• Много добро ниво на владеене на Английски език (C1 ниво);
• Сходен опит в работа с клиенти ще се счита за предимство;
• Отлични комуникативни умения.
Кандидатствайте сега!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.