Експерт клиентско обслужване САМО с НЕМСКИ език (С ИЛИ БЕЗ ОПИТ)
Превърнете знанията си по немски език в успешна кариера в ТОП компания с офиси из цял свят!
Описание на позицията:
Търсим мотивирани и енергични личности, които владеят немски език и имат желание да развиват своите комуникационни и административни умения в международна компания.
Основни отговорности:
➡ Обработка на кратки входящи и изходящи телефонни запитвания и предоставяне на информация на клиентите на немски език.
➡ Корекция на заявки и промяна на началната дата за включване на услуги.
➡ Смяна на адрес на клиентите и прехвърляне на стационарни телефонни номера.
Изисквания:
✔️ Владеене на немски език.
✔️ Отлични комуникационни умения.
✔️ Добра компютърна грамотност (MS Office).
✔️ Организационни умения и внимание към детайлите.
✔️ Умение за работа в екип и самостоятелно.
Компанията ти предлага:
> Конкурентно възнаграждение и социален пакет.
> Възможност за работа на 4/6/8ч. (след обучението).
> Професионално развитие в международна компания.
> Платено въвеждащо обучение.
> Работа в динамична и международна среда.
> Модерен и удобен офис.
> Приятелска и подкрепяща работна атмосфера.
> Възможност за работа от вкъщи след успешно въвеждане в работата.
> Допълнителни дни към платеният Ви годишен отпуск.
Ако смяташ, че точно това е твоят кариерен път и искаш да се развиваш в сферата, ОЧАКВАМЕ твоята Автобиография!
Ще се свържем с всички одобрени кандидати в най-кратки срокове!
"Б.А.Б. Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал ( регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенция по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители! Изпращайки личните си данни, Вие давате съгласие "БАБ КОНСУЛТ ЕООД" да събира, обработва, използва и прехвърля личните Ви данни с цел подбор и намиране на работа.
Описание на позицията:
Търсим мотивирани и енергични личности, които владеят немски език и имат желание да развиват своите комуникационни и административни умения в международна компания.
Основни отговорности:
➡ Обработка на кратки входящи и изходящи телефонни запитвания и предоставяне на информация на клиентите на немски език.
➡ Корекция на заявки и промяна на началната дата за включване на услуги.
➡ Смяна на адрес на клиентите и прехвърляне на стационарни телефонни номера.
Изисквания:
✔️ Владеене на немски език.
✔️ Отлични комуникационни умения.
✔️ Добра компютърна грамотност (MS Office).
✔️ Организационни умения и внимание към детайлите.
✔️ Умение за работа в екип и самостоятелно.
Компанията ти предлага:
> Конкурентно възнаграждение и социален пакет.
> Възможност за работа на 4/6/8ч. (след обучението).
> Професионално развитие в международна компания.
> Платено въвеждащо обучение.
> Работа в динамична и международна среда.
> Модерен и удобен офис.
> Приятелска и подкрепяща работна атмосфера.
> Възможност за работа от вкъщи след успешно въвеждане в работата.
> Допълнителни дни към платеният Ви годишен отпуск.
Ако смяташ, че точно това е твоят кариерен път и искаш да се развиваш в сферата, ОЧАКВАМЕ твоята Автобиография!
Ще се свържем с всички одобрени кандидати в най-кратки срокове!
"Б.А.Б. Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал ( регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенция по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители! Изпращайки личните си данни, Вие давате съгласие "БАБ КОНСУЛТ ЕООД" да събира, обработва, използва и прехвърля личните Ви данни с цел подбор и намиране на работа.