Компютърен аналитик, поддръжка на софтуер с Френски, Арабски и Английски език
Основни цели, присъщи на длъжността:
Служителите на позиция Компютърен аналитик, поддръжка на софтуер са част от веригата за обслужване на клиенти в ролята на контакт между Консентрикс и нашите клиенти. Работейки от името на нашите клиенти, Компютърният аналитик, поддръжка на софтуер, ще предоставя отзивчиво компетентна поддръжка на клиентите, които се нъждаят от помощ за някоя от клиентските ни услуги, информация за продукт, помощ при инсталация или употреба на хардуерни или софтуерни приложения, както се изисква за всяка отделна продуктова линия. Този тип поддръжка нормално се прави по телефона или друг електронен начин като интернет, електронна поща, чат и други методи.
Отговорности:
- Предоставя компетентна поддръжка на високо ниво на всички клиенти.
- Извършваподдръжка по телефона по график, също и замества други колеги от неговия или от друг екип на телефона, с цел постигане на целта за предоставяне на отлична услуга.
- Наясно е и съдейства за осигуряването на постигането на целите и задачите на отдела.
- Поддържа удовлетвореността на клиентите е съответствие с установените системи на измервания.
- Използва методи за откриване и отстраняване на проблеми когато това се налага за ефективното решаване на проблемите на клиентите.
- Поддържа високо ниво на технически познания за посочените продукти и придобива нови знания за възложените продукти.
- Използва база данни и инструменти за следене и управление на разговори, за да предостави отговори на въпросите на клиента.
- Умения в устната и писмената комуникация с цел да се анализират, интерпретират и адресират нуждите на клиента.
Изисквания:
- Силни технически познания.
- Изискват се солидни знания и разбиране на стандартни концепции в компютърните науки, архитектурата на персоналния компютър и мрежите.
- Работни познания за една или повече текущи операционни ситеми на Microsoft ( Windowa NT Proffessional, Windows 2000 Professional, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows Server Edition), или каквито и да е било бъдещи версии.
- Силно влечение към технологиите (любопитен, има желание да се учи, не разчита на минали знания, в течение е с най-новите технологии) във връзка с ориентирани към клиента цели.
- Способност да работи в среда с критични срокове.
- Способност да бъде гъвкав/а и да се адаптира бързо към промени в работните нужди и процеси.
- Способен на търпение и самоконтрол при работа с недоволни клиенти.
- Може да се наложи работа на смени, през уикенда, или по време на празници.
- Диплома за средно или висше образование.
- Отлично владеене на английски, арабски и френски език.
Ние предлагаме
- Работа на пълно работно време със стандартни смени – понеделник до петък, 9:00 – 19:00
- Конкурентно възнаграждение и бонусна система
- Удобно офис местоположение в близост до автобусни линии и метростанция
- Платен период на въвеждащо обучение и адаптация
- Допълнителни обучения за повишаване на квалификацията чрез Concentrix University
- Програми за професионално развитие и навигация в кариерата, за да начертаете стъпките във Вашето развитие
- Инициативи за поддържане на балансиран живот и здраве
- Част от допълнителните ни придобивки са Допълнително здравно осигуряване, Застраховка живот, Multisport карта, Бонус за транспорт, Бонус за важни житейски събития, Допълнителен платен отпуск за обучителни цели, Корпоративни отстъпки, Фирмени събития и много други!
За нас:
С 280 000 колеги по целия свят, ние сме специализирани в създаването на изключителни услуги за клиенти и в дигиталната трансформация за някои от най-големите и най-добрите компании в света.
Една от най-големите ни гордости са нашите разнообразни и страстни хора по целия свят. Приемаме с отворени обятия всички различни култури, индивидуалности и характери, защото осъзнаваме, че всички наши различия ни правят по-силни заедно. Concentrix е работодател с равни възможности и обработваме кандидатите без оглед на увреждане, раса, цвят на кожата, религия, пол, национален произход, възраст, сексуална ориентация, полова идентичност или изразяване, или други характеристики.
Показваме на колегите си колко са важни, като ги обсипваме с привилегии, като култура на принадлежност; ясни пътища за кариерно развитие; програми за професионална подкрепа, коучинг и менторство; заплащане, основано на резултатите; глобална мрежа от приятели и колеги за цял живот; и още! (наистина много повече!)