Главен експерт “ Поддържане на информационни технологии”
Община Шумен търси да назначи служител за длъжността главен експерт “ Поддържане на информационни технологии” в отдел "Човешки ресурси, административно, информационно обслужване и логистика".
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
· Пряко участва при внедряване на програмно осигуряване за цялата Общинска администрация.
· Отстранява софтуерни и хардуерни проблеми в Общинска администрация
· Участва активно в софтуерната и хардуерна поддръжка на сървърната техника в Община Шумен, като дава предложения за нейното подобряване. Анализира и архивира данни и регулярно актуализира операционните системи на сървърите, както и проследяващия рестарт. Изготвя анализи и месечни доклади относно работоспособността на сървърната техника и осигурява непрекъсваемост на работния процес.
· Поддържа наличните информационни и комуникационни технологии в Общинска администрация, изготвя анализи, оценки и становища относно работоспособността им.
· Обновява съдържанието в уеб-сайта на Община Шумен и Общински съвет - град Шумен.
· Води отчет на компютърната и периферна техника на Община Шумен и регулярно актуализира данните, въведени в Регистъра на информационните ресурси.
· Анализира заявките, постъпили от служители в Общинска администрация и второстепенните разпоредители на Община Шумен във връзка с поддържането на информационното обслужване в Община Шумен и представя становища пред началник на отдел ЧРАИОЛ.
· Участва в комисии за разглеждане, оценка и класиране на оферти в процедури по ЗОП.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
· Минимална образователна степен- бакалавър
· Професионална област - Компютърни системи и технологии, Информатика
· Минимален професионален опит – 2 години в област, свързана с изпълняваните преки задължения.
· Специализация или допълнителна квалификация – работа със специализирани софтуери.
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устната и писмена форма;
Фокус към клиента (вътрешен, външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността: нормативни актове, които лицето, заемащо длъжността, трябва да познава: Закон за защита на личните данни; Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация; Закон за електронния документ и електронния подпис, Закон за електронното управление, Закон за киберсигурността, Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги, Наредба за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност, както и други нормативни и поднормативни актове свързани с целите, областите на дейност и преките задължения на длъжността ;
Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.