Счетоводител
Счетоводител
Ние сме “Интелигентни системи за сигурност” ООД – иновативен лидер в производството на електронни и електромеханични изделия. Създадени през 1994 г., ние сме посветени на разработването на висококачествени решения, които отговарят на нуждите на нашите клиенти в различни индустрии.
Ние вярваме в качеството и иновацията, като непрекъснато подобряваме нашите процеси и разширяваме портфолиото си.
Търсим мотивирани и талантливи хора, които да се присъединят към нашия талантлив и мотивиран екип от професионалисти.
С оглед разширяване на екипа си търсим Счетоводител.
Какво търсим:
• Малък опит е достатъчен: Малък опит в сферата на счетоводството е голямо предимство за Вас;
• Ориентиран към резултатите;
• Динамичен и адаптивен;
Основни отговорности на длъжността:
• Текущо осчетоводяване на фактури от доставчици и клиенти и други първични документи, съгласно утвърдената счетоводна политика на дружеството;
• Изготвяне на предложение за банкови преводи и осчетоводяване на банкови извлечения;
• Засичане и следене на разчетите с клиенти и доставчици; изготвянe на напомнителни писма за просрочени суми от клиенти
• Изготвяне, подреждане, съхранение и контрол на счетоводния документооборот;
• Подготвяте документи за участие и отчитане на европрограми;
• Изготвяне на ДДС и VIES декларация;
• Изготвяне на необходимите на ръководството справки, отчети и анализи;
• Участие в прилагането на нови процеси и проекти;
• Подпомагане на месечното, тримесечното и приключването на годината.
• Други дейности, подпомагащи работата на счетоводния отдел, под прякото ръководство на ръководителя на отдела;
Изисквания за заемане на длъжността:
• Опит в сферата на счетоводството e конкурентно предимство;
• Икономическото образование е предимство;
• Познаване на нормативните актове в областта на счетоводното, данъчното
законодателство, трудовото и осигурителното законодателство и актовете по прилагането им;
• Компютърна грамотност –Умения за работа с MS Office /Word, Excel/;
• Опит в работата с ERP софтуер (напр. SAP, MS Dynamics, е предимство);
• Използване на аглийски език е предимство;
• Комуникативни умения
• Способност за работа в екип
• Отговорност при поемане на ангажименти;
• Аналитични умения
• Внимание към детайла;
• Инициативност, отговорност, лоялност.
Нашето предложение:
• Сигурна и стабилна работа с възможност за професионално развитие
• Конкурентно възнаграждение
• Ваучери за храна
Място на работа: гр. Враца, ул. Илинден №3
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля, изпращайте aвтобиография онлайн, или на място - ул. Илинден №3, Враца.
Всички документи на кандидатите са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Първоначален подбор ще бъде извършен само по документи. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю .
Ние вярваме в качеството и иновацията, като непрекъснато подобряваме нашите процеси и разширяваме портфолиото си.
Търсим мотивирани и талантливи хора, които да се присъединят към нашия талантлив и мотивиран екип от професионалисти.
С оглед разширяване на екипа си търсим Счетоводител.
Какво търсим:
• Малък опит е достатъчен: Малък опит в сферата на счетоводството е голямо предимство за Вас;
• Ориентиран към резултатите;
• Динамичен и адаптивен;
Основни отговорности на длъжността:
• Текущо осчетоводяване на фактури от доставчици и клиенти и други първични документи, съгласно утвърдената счетоводна политика на дружеството;
• Изготвяне на предложение за банкови преводи и осчетоводяване на банкови извлечения;
• Засичане и следене на разчетите с клиенти и доставчици; изготвянe на напомнителни писма за просрочени суми от клиенти
• Изготвяне, подреждане, съхранение и контрол на счетоводния документооборот;
• Подготвяте документи за участие и отчитане на европрограми;
• Изготвяне на ДДС и VIES декларация;
• Изготвяне на необходимите на ръководството справки, отчети и анализи;
• Участие в прилагането на нови процеси и проекти;
• Подпомагане на месечното, тримесечното и приключването на годината.
• Други дейности, подпомагащи работата на счетоводния отдел, под прякото ръководство на ръководителя на отдела;
Изисквания за заемане на длъжността:
• Опит в сферата на счетоводството e конкурентно предимство;
• Икономическото образование е предимство;
• Познаване на нормативните актове в областта на счетоводното, данъчното
законодателство, трудовото и осигурителното законодателство и актовете по прилагането им;
• Компютърна грамотност –Умения за работа с MS Office /Word, Excel/;
• Опит в работата с ERP софтуер (напр. SAP, MS Dynamics, е предимство);
• Използване на аглийски език е предимство;
• Комуникативни умения
• Способност за работа в екип
• Отговорност при поемане на ангажименти;
• Аналитични умения
• Внимание към детайла;
• Инициативност, отговорност, лоялност.
Нашето предложение:
• Сигурна и стабилна работа с възможност за професионално развитие
• Конкурентно възнаграждение
• Ваучери за храна
Място на работа: гр. Враца, ул. Илинден №3
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля, изпращайте aвтобиография онлайн, или на място - ул. Илинден №3, Враца.
Всички документи на кандидатите са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Първоначален подбор ще бъде извършен само по документи. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю .