Оперативен счетоводител
Ако притежавате опит в областта на счетоводството? Ако сте комуникативна и позитивна личност? Ако сте мотивиран и енергичен човек, който има опит в областта на счетоводството? Притежавате добри организационни умения и сте отговорен? Ако желаете да приемете ново предизвикателство в управлението на цялостната счетоводно-административна дейност на един от най–големите и успешни онлайн магазини в Европа, ако сте ентусиазиран да работите усърдно като ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ, това е Вашето място.
Онлайн магазин IVET.BG е компания с 16-годишна история оперираща в сферата на интернет търговията с дамски и мъжки дрехи, обувки, аксесоари за дома и подаръци. Към настоящия момент IVET.BG продава на 13 европейски пазара, а експанзията не спира дотук
Вашата работа:
• Извършвате систематизирана подредба на оперативната счетоводна документация;
• Отговаряте за счетоводното обслужване на контрагенти на компанията;
• Изготвяте фактури, справки, отчети, декларации, уведомления, писма свързани с отчетността на контрагентите. Участвате при изготвяне и актуализация на счетоводна политика и индивидуален сметкоплан;
• Участвувате в съставянето на годишни финансови отчети;
• Създавате и проследявате изрядността на трудовите досиета на работниците и служителите в компанията;
• Изготвяте трудови договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики и заповеди за прекратяване на трудово правоотношение с работниците и служителите;
• Работа със специализиран Софтуер ТРЗ - БИЗНЕС НАВИГАТОР
• Работа с електронно банкиране, ежедневно плащане на фактури, следене на баланс, извършване на стопански операции и др.;
• При необходимост, подготвяте документи за НОИ, Инспекция по труда и др.;
• Грижите се за положителния имидж на компанията;
• Оказвате съдействие на Управителя на компанията.
Притежавате следните качества:
- Висше икономическо образование – магистър Финанси, Счетоводство и контрол, Математика или Статистика;
- Отлична компютърна грамотност, работа с финансово-счетоводен софтуер;
- Опит на подобна позиция минимум 2 години;
- Опит със специализиран Софтуер;
- Познания на българското счетоводно законодателство (Закон за счетоводството) и международните счетоводни стандарти;
- Познания на българското трудово, осигурително и данъчно законодателство;
- Умение за анализиране на финансови, счетоводни, пазарни и други данни;
- Способност за работа под напрежение, приоритизиране на задачи и спазване на срокове;
- Организираност и проактивност;
- Шофьорска книжка.
Ние предлагаме:
- Постоянен трудов договор с фирма ИВЕТ МАРКЕТ ГРУП ООД;
- Ясна перспектива за растежа на заплащането при успех в постигането на поставените задачи;
- Работа с екип от професионалисти изградили един от най–големите и успешни онлайн магазини в Европа;
- Придобиване на опит в онлайн продажбите от работодател с утвърдени стандарти в сферата;
- Реална възможност за развитие;
- Допълнително здравно осигуряване на максимален пакет (безлимитни прегледи при специалисти, дентална помощ, разходи за лекарства и добавки).
Ако нашето предложение Ви привлича и сте готови да приемете предизвикателството моля, изпратете актуална автобиография на български език.
Работното място е в София, а предлаганата работа не може да се извършва дистанционно.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатурите ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност. Информацията предоставена от кандидатите е защитена по смисъла на ЗЗЛД.