СЧЕТОВОДИТЕЛ
Cчетоводител
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествени кафе, инстантни продукти, консумативи и кафе машини. Фирмата ни е водеща в областта на вендинга за Югоизточна Европа, развиваме се доста успешно в Retail & Ho.Re.Ca секторите.
В компанията ни работят екип от професионалисти – дългогодишни и квалифицирани служители. Имайки предвид успешното ни развитие и разширяването на част от фирмените ни звена, се нуждаем от по-голям кадрови ресурс.
Търсим хора с висока мотивация, опит и професионални качества за длъжността
„ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ“
Ние Ви предлагаме:
- Трудов договор;
- Мотивиращо възнаграждение;
- Работна седмица от понеделник до петък, фиксирано работно време;
- Възможност за работа в голяма компания със стабилни финансови позиции на пазара и коректно отношение към служителите си;
Описание на длъжността
- Приема, анализира, проверява, обработва и въвежда в информационната система първичните счетоводни документи по съответните счетоводни сметки;
- Изготвяне на първични и вторични счетоводни документи;
- Извършва проверки на получените фактури, като следи за тяхното коректно изготвяне в съответствие със счетоводното и данъчно законодателство;
- Следи доколко получените фактури са подкрепени с допълнителни документи, съобразно вътрешните процедури и правила за документооборота, както и за правилното и срочно оформяне на първичната счетоводна документация;
- Следи за сроковете на плащане на фактурите съобразно сключените договори с контрагента;
- Извършва текущо счетоводно отчитане на стопанските операции;
- Обработва счетоводните документи по съответните сметки;
- Обработка на материални запаси, дълготрайни материални активи и отчитане на разходи;
- Поддържа данъчен и счетоводен амортизационен план, месечно начисляване и амортизации;
- Извършване на левови и валутни разплащания към доставчици;
- Изготвяне и проверяване декларации по ЗДДС, Интрастат декларации, статистически отчети, форми свързани с БНБ и други;
- Съставя извлечения и справки, при поискване;
- Следи, актуализира и равнява салда разчети с контрагенти на Дружеството;
- Извършва логически засечки на счетоводните сметки;
- Упражнява вътрешно-финансов контрол в рамките на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина и вътрешните процедури;
- Участва в комисии при извършване на инвентаризации и проверки на материално отговорни лица;
- Подпомага дейността на главния счетоводител във връзка с планиране, организиране и управление на всички дейности по осъществяване на счетоводната отчетност на дружеството и на компании в групата;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността;
Изисквания към кандидата:
- Висше икономическо образование;
- Минимум 3 години професионален опит като счетоводител;
- Отлично познаване на нормативната уредба в областта на счетоводно, данъчно, трудово-осигурително законодателство;
- Много добра компютърна грамотност (Microsoft office);
- Аналитично мислене и комуникативни способности;
- Умения за планиране и организиране на времето;
- Способност за постигане на поставените цели и спазване на срокове;
- Висока степен на организация, внимание към детайлите и способност за екипна работа в динамична среда;
- Способност за адаптиране към променящата се среда;
Възможност за управление на множество задачи с прецизност;
Ако нашето предложение Ви е заинтригувало и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете актуално CV със снимка на български език.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и в съответствие със ЗЗЛД.
В компанията ни работят екип от професионалисти – дългогодишни и квалифицирани служители. Имайки предвид успешното ни развитие и разширяването на част от фирмените ни звена, се нуждаем от по-голям кадрови ресурс.
Търсим хора с висока мотивация, опит и професионални качества за длъжността
„ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ“
Ние Ви предлагаме:
- Трудов договор;
- Мотивиращо възнаграждение;
- Работна седмица от понеделник до петък, фиксирано работно време;
- Възможност за работа в голяма компания със стабилни финансови позиции на пазара и коректно отношение към служителите си;
Описание на длъжността
- Приема, анализира, проверява, обработва и въвежда в информационната система първичните счетоводни документи по съответните счетоводни сметки;
- Изготвяне на първични и вторични счетоводни документи;
- Извършва проверки на получените фактури, като следи за тяхното коректно изготвяне в съответствие със счетоводното и данъчно законодателство;
- Следи доколко получените фактури са подкрепени с допълнителни документи, съобразно вътрешните процедури и правила за документооборота, както и за правилното и срочно оформяне на първичната счетоводна документация;
- Следи за сроковете на плащане на фактурите съобразно сключените договори с контрагента;
- Извършва текущо счетоводно отчитане на стопанските операции;
- Обработва счетоводните документи по съответните сметки;
- Обработка на материални запаси, дълготрайни материални активи и отчитане на разходи;
- Поддържа данъчен и счетоводен амортизационен план, месечно начисляване и амортизации;
- Извършване на левови и валутни разплащания към доставчици;
- Изготвяне и проверяване декларации по ЗДДС, Интрастат декларации, статистически отчети, форми свързани с БНБ и други;
- Съставя извлечения и справки, при поискване;
- Следи, актуализира и равнява салда разчети с контрагенти на Дружеството;
- Извършва логически засечки на счетоводните сметки;
- Упражнява вътрешно-финансов контрол в рамките на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина и вътрешните процедури;
- Участва в комисии при извършване на инвентаризации и проверки на материално отговорни лица;
- Подпомага дейността на главния счетоводител във връзка с планиране, организиране и управление на всички дейности по осъществяване на счетоводната отчетност на дружеството и на компании в групата;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността;
Изисквания към кандидата:
- Висше икономическо образование;
- Минимум 3 години професионален опит като счетоводител;
- Отлично познаване на нормативната уредба в областта на счетоводно, данъчно, трудово-осигурително законодателство;
- Много добра компютърна грамотност (Microsoft office);
- Аналитично мислене и комуникативни способности;
- Умения за планиране и организиране на времето;
- Способност за постигане на поставените цели и спазване на срокове;
- Висока степен на организация, внимание към детайлите и способност за екипна работа в динамична среда;
- Способност за адаптиране към променящата се среда;
Възможност за управление на множество задачи с прецизност;
Ако нашето предложение Ви е заинтригувало и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете актуално CV със снимка на български език.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и в съответствие със ЗЗЛД.