Финансов експерт
I. Място, продължителност и характер на работата:
1. Място – Асоциация по ВиК на обособената територия, обслужвана от „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД – гр. Плевен, гр. Плевен, пл. „Възраждане“ № 1, ет. 4, стая № 24.
2. Продължителност – 4 часов работен ден (непълно работно време), при 5-дневна работна седмица;
3. Характер на работата: обслужва финансово-счетоводно асоциацията; подготвя предложение до общото събрание за общия размер на работните заплати на служителите в асоциацията; съдейства на председателя във връзка с изготвяне на проекта на бюджет на асоциацията и отчета за изпълнението му; изготвя месечни и годишни счетоводни ведомости и отчети; контролира и анализира разходването на средствата на асоциацията; подпомага председателя при управлението на имуществото на асоциацията; съдейства на председателя във връзка със съгласуването на бизнесплана на В и К оператора по реда на чл. 198м, ал. 2 от Закона за водите; изпълнява и други задачи, посочени в правилника или възложени му от председателя на асоциацията.
4. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование: висше икономическо образование, което отговаря на изискванията за съставител на финансови отчети по чл. 18 от Закона за счетоводството;
2. Минимална образователна степен: бакалавър;
3. Компютърна грамотност – Компютърна грамотност: Microsoft Word, Microsoft Excel, работа със специализиран счетоводен софтуер „Ажур“;
4. Познаване и разбиране на нормативните актове, включително подзаконовите такива, свързани с дейността на АВиК, в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, с данъчното и осигурително законодателство, както и с трудовото и гражданското законодателство;
5. Професионален опит:
5.1.при магистърска степен - две години;
5.2.при бакалавърска степен - три години;
5.3.при степен „професионален бакалавър" - четири години;
5.4.друго висше икономическо образование и 5 години стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;
6. Да не е осъждан за престъпление от общ характер по глава пета и по глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс.
II. Други допълнителни изисквания:
1. Умения за работа в екип
2. Комуникативност;
3. Предишен опит на подобна или същата позиция ще се приема за предимство.
III. Начин на провеждане на конкурса:
Допускане на кандидатите по документи и провеждане на тест и събеседване, на които ще бъдат преценени познанията на нормативната уредба, както и знанията и уменията, свързани с изискванията за длъжността Финансов експерт.
IV. Необходими документи за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс, подписано от кандидата – по образец;
2. Автобиография – европейски формат;
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
5. Копия от документи, удостоверяващи допълнителна квалификация.
Всички документи и образци, свързани с провеждането на конкурса, са публикувани на интернет страницата на Областна администрация: https://pleven-oblast.bg/ в секция Асоциация по ВиК Плевен в раздел Конкурси и могат да бъдат изтеглени от там или да се получат всеки работен ден от 09:00 часа до 17:00 часа в Центъра за административно обслужване и информация в сградата на областна администрация на адрес: гр. Плевен, пл. „Възраждане“ № 1, ет. 1. Длъжностна характеристика за обявената позиция се получава при подаване на документи за участие.
V. Място и срок за подаване на документи за участие:
1. Място – документите за участие се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден 09:00 часа до 17:00 часа в Центъра за административно обслужване и информация в сградата на областна администрация на адрес: гр. Плевен, пл. „Възраждане“ № 1, ет. 1.
2. Срок – един месец от датата на публикуване на настоящата обявата.
VI. Трудово възнаграждение – 800, 00 лева (осемстотин лева).
VII. Всички съобщения свързани с провеждането на конкурса ще бъдат оповестявани на интернет страницата и на информационното табло в сградата на Областна администрация – Плевен. Списъкът с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде оповестен в срок до 3 работни дни, след изтичане на срока за подаване на документи. Допуснатите кандидати ще бъдат информирани и чрез писмено съобщение, заедно с датата, началния час, мястото за провеждане на конкурса и документите, които допуснатите кандидати да носят със себе си.