Специалист обслужване на клиенти с Френски език /хибриден модел/
Изи Консулт е българска консултантска компания, специализираща в управлението и развитието на човешки ресурси, подбор на персонал и работодател временна заетост.
За наш партньор с НОВ проект търсим Експерт обслужване на клиенти с Френски език.
На тази позиция Вие ще:
• Развивате професионалните си умения в област, която Ви е интересна – техническа поддръжка, клиентски запитвания, счетоводство и финанси и др.
• Водите кореспонденция с чуждестранни клиенти по телефон, имейл и/или чат;
• Помагате за намиране на решение на клиентски проблеми;
• Поддържате високо професионално ниво и изграждате дългосрочни отношения, които развиват бизнеса на компанията;
• Въвеждате необходимата информация във фирмените бази данни.
Това са и изискванията ни:
• Много добро ниво на Френски език;
• Компютърна грамотност;
• Много добри комуникативни умения;
• Добри организационни умения и способност за работа в екип.
Какво да очаквате от нашите клиенти?
• Възможност за кариерно развитие в утвърдена международна компания;
• Атрактивна заплата, комбинирана с допълнителна бонусна схема;
• Работа изцяло от вкъщи!
• Богат социален пакет и модерна техника за работа;
• Различни обучения и сертификати за служителите;
• Динамична и предизвикателна работна среда.
Защо да кандидатствате с Изи Консулт?
1. Консултираме индивидуално всички кандидати!
2. Даваме съвети за Вашите документи за кандидатстване!
3. Даваме насоки и споделяме практики за успешно представяне по време на интервюто!
4. Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство!
Изпратете Ни CV и наш специалист ще се свърже с Вас!
*Предлагаме и безплатна кариерна консултация!
Предлагаме работа в следните сфери:
Обслужване на клиенти и координация на проекти
Счетоводство и финанси
Транспорт, логистика и спедиция
Продажби, маркетинг и човешки ресурси
Администрация и офис дейности
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г