Организатор поддръжка сграден фонд
За поддръжка на сградния си фонд на хотелите си, фирма търси опитен специалистза позицията ОРГАНИЗАТОР ПОДДРЪЖКА.
Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация.
Задължения:
- Организира и ръководи поддръжката на сградите и съоръженията
- Организира и отговаря за дейността на персонала, ангажиран за изпълнение на ежедневните задачи.
- Участва в отстраняването на аварии
- Поддържа контакти с външни фирми за определени дейности и ремонти
- Организира профилактиката на съоръженията в сградата
- Следи за правилното стопанисване на поверените му сгради и имуществото.
- Работи в екип
Изисквания:
- Образование- средно или висше
- Организационен опит
- Опит в поддръжка на сгради и съоръжения
- Умения за водене на преговори и договаряне на условия за съвместна работа.
- Отлични умения за контрол
- Технически умения
- Умение за работа в екип.
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,
моля изпратете автобиография.