Административен асистент с френски език
Даймънд Консулт ЕООД създава и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.
Във връзка с големия обем работа на наш клиент търсим:
Административен асистент с френски език
Основни отговорности:
Обработка на документи – фактури, поръчки, договори и др.;
Комуникация с бизнес клиенти по повод необходими документи;
Предоставяне на одобрение преди извършване на плащания;
Въвеждане на информацията в специализиран софтуер.
Компанията предлага:
Конкурентно заплащане;
Богат социален пакет (ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, и др.);
Стандартно работно време (8:00-17:00);
Възможност за професионално развитие.
Изисквания към кандидатите:
Владеене на френски език на много добро ниво (B2 – C1);
Владеене на английски език на работно ниво ( B2);
Завършено образование в сферата на "Икономика", "Финанси", "Счетоводство" или подобни;
Комуникативност, съобразителност и оперативност;
Изградени умения за работа с Microsoft Office;
Много добро владеене на Microsoft Word и Excel;
Опитът на подобна длъжност в корпоративна среда ще се счита за предимство;
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите своята автобиография!
Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.Даймънд Консулт ЕООД притежава безсрочен лиценз № 3380 за предоставяне на услуги в областта на човешките ресурси.