Продавач-консултант
Служител офис - администратор Магазин за GSM мобилни смартфони, таблети, прахосмукачки роботи и аксесоари Pcsales е на пазара от 2013г. Първоначално развива дейността си само онлайн, а от 2016 год. отваряме и собствен сервизен център МЛР Сервиз .
Tърсим да назначи за обновения си магазин/офис в гр. София продавач/консултант, обслужваш клиентите на фирмата.
Нашите изисквания:
* Езикова култура - говорим и писмен български;
* Умения за работа с касов апарата, издаване на фактури(ще бъде обучен);
* Компютърна грамотност;
* Добри умения в MS Office-среда;
* Организираност и комуникативност;
* Способност за работа в екип;
* Високо-енергична и мотивирана личност;
* Умения работа с клиенти.
Задължения:
* обработка на онлайн поръчки;
* обслужване на директни клиенти в магазина;
* отговаряне на телефонни обаждания;
* отговаряне на електронна поща;
* работа с касов апарат и издаване на фактури;
* онлайн заявяване на куриер;
* Обработка на първични счетоводни документи;
* Изготвяне на проформа фактури, фактури;
* Директна комуникация с клиенти - по телефон, чат и имейл;
* Въвеждане и обработка на информация в бази данни;
* Способност за работа в екип и спазване на зададените крайни срокове.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
* Добри условия на труд
* Добро заплащане.
* Гъвкава бонусна схема
* Работа в млад и динамичен екип.
Работно време – Понеделник – петък ( 10:00 – 18:00ч.)
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и тази позиция Ви дава възможност да се изявите, моля изпратете ни Вашата професионална автобиография и актуална снимка.
Месторабота: София, Локация Център - бул.Христо Ботев 57
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Уверяме Ви, че ще бъде спазена пълна конфеденциалност във всеки един от етапите на конкурса.