Заместник управител
Заместник управител
Заместник управител за магазин K FOOD София,намиращ се на бул. Мария Луиза
Ние сме фирма занимаващa се с внос и продажба на стоки (пакетирани хранителни продукти) от Южна Корея. Търсим енергичен и мотивиран продавач-консултант, който да се присъедини към нашия екип, в един от нашите магазини. Нашата компания цени професионализма и предлага възможности за развитие и усъвършенстване в динамична работна среда.
Задължения:
- Ще подпомага и ще е пряко подчинен на управителя в ежедневната работа на магазина
- Контролира асортимента, количеството и качеството на доставените стоки и материали в магазина с цел недопускане на липси и брак на стоки
- Контролира и оформя приходни и разходни документи, свързани с доставките и заприхождаването на стоките
- Ръководи и контролира работата на служителите в магазина
- Организира и контролира поддържането и почистването на магазина
- Участва в планирани или извънредни ревизии на магазина
- Участва в обучението на нови служители
- Следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки
- Взаимодействие с държавни институции и контролни органи
- Изготвя графици за работа на служителите в магазина
- Упражнява контрол на отчетите на касиерите и инкасирането на паричните средства
Изисквания:
- Добри компютърни умения – MS Office;
- Владеене на английски език е предимство
- Владеене на корейски език е предимство
- Опит на подобна позиция не е задължителен
- Административни,организационни и лидерски умения
- Активно управление и организация на екипа
Ние предлагаме
- Трудов договор от първия работен ден
- Трудов договор и осигуровки съгласно законовите изисквания
- Въвеждащо обучение и подкрепа през първите месеци на работа
- Полагаем годишен отпуск - 20 работни дни
- Редовно изплащане на възнаграждението
- 40 работни часа на седмично
Ние сме фирма занимаващa се с внос и продажба на стоки (пакетирани хранителни продукти) от Южна Корея. Търсим енергичен и мотивиран продавач-консултант, който да се присъедини към нашия екип, в един от нашите магазини. Нашата компания цени професионализма и предлага възможности за развитие и усъвършенстване в динамична работна среда.
Задължения:
- Ще подпомага и ще е пряко подчинен на управителя в ежедневната работа на магазина
- Контролира асортимента, количеството и качеството на доставените стоки и материали в магазина с цел недопускане на липси и брак на стоки
- Контролира и оформя приходни и разходни документи, свързани с доставките и заприхождаването на стоките
- Ръководи и контролира работата на служителите в магазина
- Организира и контролира поддържането и почистването на магазина
- Участва в планирани или извънредни ревизии на магазина
- Участва в обучението на нови служители
- Следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки
- Взаимодействие с държавни институции и контролни органи
- Изготвя графици за работа на служителите в магазина
- Упражнява контрол на отчетите на касиерите и инкасирането на паричните средства
Изисквания:
- Добри компютърни умения – MS Office;
- Владеене на английски език е предимство
- Владеене на корейски език е предимство
- Опит на подобна позиция не е задължителен
- Административни,организационни и лидерски умения
- Активно управление и организация на екипа
Ние предлагаме
- Трудов договор от първия работен ден
- Трудов договор и осигуровки съгласно законовите изисквания
- Въвеждащо обучение и подкрепа през първите месеци на работа
- Полагаем годишен отпуск - 20 работни дни
- Редовно изплащане на възнаграждението
- 40 работни часа на седмично