Телемаркетинг оператор
Описание и изисквания:
”Веселин Балев” ЕООД, понастоящем, както и в продължение вече на повече от тридесет години извършва мащабна търговска дейност с основен предмет: търговия на едро и дребно със стоки – канцеларски материали, офис консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати, офис материали и офис оборудване и услуги; посредничество; хигиенни материали; рекламна предпечатна подготовка на материали. “Веселин Балев” ЕООД предлага офис мебели, столове и обзавеждане с модерен дизайн и ергономична функционалност.
”Веселин Балев” ЕООД обслужва фирми на територията на Северна България, като предоставя цялостни решения за бизнеса. В магазините на ”Веселин Балев” ЕООД, могат да се закупят едновременно: канцеларски материали, офис техника и консумативи, офис мебели, разнообразна литература, аксесоари, чанти, портфейли и други такива, почистващи и миещи средства, както и други стоки за бита. Разнообразието, което се предлага е необичайно за българския пазар. Магазините и складовете на фирмата боравят с наличност от над 9 000 /девет хиляди/ продукта на реномирани български и световни производители.
За обект "Офис Балев",гр. Плевен, ул ."Васил Левски " 192 търсим да назначим ТЕЛЕМАРКЕТИНГ ОПЕРАТОР
Нашият нов член на екипа трябва да:
* Обслужва качествено, своевременно и любезно всички постъпващи входящи обаждания на настоящи и потенциални клиенти;
* Приема и обработва постъпилите по различните съществуващи канали (телефон, мейл, сайт) поръчки, запитвания и рекламации;
* Изготвя комплексни оферти, според индивидуалните нужди на клиента;
* Извършва изходящи обаждания към реални и потенциални клиенти на фирмата с цел анонсиране на текущи промоционални и маркетингови кампании, реализиране на продажби и уговаряне на работни срещи;
* Поддържа и актуализира базата данни от клиенти;
* Контролира процеса на събиране на просрочени плащания от клиенти;
* Обслужва с добро настроение и персонално отношение нашите клиенти;
* Консултира клиентите по различни видове стоки и услуги, част от портфолиото на фирмата.
От вас очакваме:
* Завършено средно образование, висше икономическо образование е предимство;
* Компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel, Outlook)
* Комуникативна личност, с изградени навици и умения за работа в екип;
* Да имате желание за работа и развитие;
* Да бъдете отговорни, позитивни, усмихнати и лоялни;
* Умения за работа в екип;
* Стриктност при изпълнение на възложените задачи;
* Опит в продажбите е предимство.
Ако се разпознавате в нашето предложение, очакваме вашата актуална автобиография, а в замяна на това ние предлагаме:
* Опит и реализация в компания с дългогодишна история, лидер на пазара в своята област;
* Преспективна работа в млад и амбициозен екип;
* Въвеждащо обучение;
* Преференциални условия за закупуване на стоки от нашите обекти;
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография на български език.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на Закона за защита на личните данни. Високо оценяваме интереса към компанията и благодарим на всички кандидати за отделеното време.