Административен сътрудник обществени поръчки (може и без опит)
HR Solution е водеща агенция за подбор на персонал в България, с опит и връзки в разнообразни индустрии. С дългогодишен опит, нашият екип от експерти ще ви свърже с компания, която цени вашите качества и е готова да ви предложи възможности за развитие.
Независимо дали сте нов на пазара на труда или сте опитен професионалист, ние ще ви помогнем да намерите позицията, която най-добре отговаря на вашите компетенции и професионални стремежи.
За наш доверен клиент търсим:
Административен сътрудник обществени поръчки (може и без опит)
Основни отговорности:
- Участва в цялостната подготовка на оферти за участие на фирмата в процедури по Закона за обществените поръчки (ЗОП);
- Работи с електронната платформа ЦАИС;
- Подготвя правна и административна документация, технически и ценови предложения и документи за сключване на договори;
- Води активна кореспонденция с Възложителите до сключване на договор;
- Администрира различни регистри с информация, свързана с участието на фирмата в процедури по ЗОП;
- Поддържа документален архив и изготвя писмени и устни справки;
- Извършва анализ и оценка на бъдещи процедури, включващи методика за оценка, технически спецификации, предмет и нормативна уредба;
- Ежедневно поддържа регистър на сключените договори на конкурентните фирми;
- Публикува всички приложими документи в Централизирана автоматизирана информационна система (ЦАИС) към Агенцията по обществени поръчки.
Предложението:
- Отлично стартово възнаграждение;
- Модерен open space офис на комуникативна локация;
- Служебен автомобил, лаптоп и телефон;
- Работа на редовна смяна от понеделник до петък;
- Млад колектив изпълнен с енергия и ентусиазъм;
- Преференциални условия за закупуване на стоки, които компанията предлага;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване и Мултиспорт карта на преференциални цени;
- Подарък за децата на служителите по случай 15 септември;
- Подаръци за празници и раждане на дете;
- Бонус "Препоръчан служител";
- Юбилеен подарък за 10, 15, 20 и 25 години в компанията;
- Един допълнителен ден отпуск по случай рожден ден;
- Вътрешнофирмени обучения и възможност за развитие.
Изисквания:
- Завършено средно образование;
- Предишен административен опит в областта на обществените поръчки ще се счита за предимство;
- Желание за извършаване на административни задължения;
- Добри компютърни умения (MS Office);
- Отговорност, всеотдайност и комуникативност;
- Желание за развитие и дългосрочна заетост.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Ейч Ар Солюшън притежава лиценз от Агенция по заетостта 3525/25.05.2023