ОФИС АСИСТЕНТ
Задължения и отговорности:
1. Приемане на входящи и изходящи телефонни повиквания.
2. Посрещане и настаняване на клиенти и посетители.
3. Следене и разпределяне на входяща и изходяща поща.
4. Водене на делова кореспонденция по имейл и факс, спазвайки вътрешните правила относно тази дейност.
5. Организиране и съхранение на документи и файлове, по реда и начина зададен от ръководството.
6. Ежедневна работа с офис техника – скенер, принтер, факс, копирни машини.
Изисквания към кандидата:
1. Образование – средно или висше
2. Отлични компютърни умения – MS Office, Internet.
3. Умения за работа с офис техника – скенер, принтер, факс, копирни машини.
5. Динамична, комуникативна и организирана личност.
6. Способност за определяне на приоритети и внимание към детайлите.
7. Елементарно владение на английски език.
8. Професионален опит на същата или подобна позиция.
Дружеството предлага:
1. Отлична материално-техническа база;
2. Постоянна работа на трудов договор;
3. Атрактивно възнаграждение.
4. Локация в центъра на София.
Ако опитът и уменията ви отговарят на профила, моля изпратете CV и актуална снимка. Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати.